MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / rateyourmusic, moviemeter, lastfm, andere sites alter ego's

zoeken in:
Onlangs vond ik Herman op last.fm via de Musicmeter Group. Het is natuurlijk interessant om te volgen wat één van de grote meneren op Musicmeter allemaal luistert.

Daarom, uit interesse naar Musicmeter bezoekers hun andere bezigheden, vroeg ik mij af of hier veel mensen ook op andere muziek-, film-, desnoods boeksites zitten?

Mijn alter ego's zijn deze alvast:

Profile: bart1989 - Rate Your Music - rateyourmusic.com
baare1989?s Music Profile ? Users at Last.fm
Airbakke - MovieMeter.nl
Baare - Leuven, Belgium (408 books) - goodreads.com
bart1989 - BoekMeter.nl

Voel je vrij om mij toe te voegen als vriend, indien je ook op één van deze sites zit en denkt een soortgelijke smaak te hebben.
Op deze manier kunnen we nog meer leuke muziek/films/boeken leren kennen!

Er is al een topic gewijd aan Last.fm, maar ik zal mijn nick nog wel even droppen in dit verzamel topic. Op zich wel handig om alles te bundelen natuurlijk

LiniusPallitax (Last.fm)
Linius (Followmy.tv)
Linius (Whatiwatch)

cvandorresteijn?s Music Profile ? Users at Last.fm
chevy93 - MovieMeter.nl
Chevy van Dorresteijn on Spotify - open.spotify.com
Chevy - BoekMeter.nl

BoekMeter doe ik weinig mee. Eigenlijk alleen om mijn gelezen boeken bij te houden (en dat zijn er niet veel) of het opzoeken van tips voor de vakantie.

Ik ben hier ook nog te vinden:

Last.fm
MovieMeter.nl
delicious.com
spotify.com
ceci n'est pas un tumblr - breakingtheclouds.tumblr.com

Andere metersites doe ik eigenlijk niet aan, op MovieMeter stem ik ook alleen maar als ik het niet vergeet.

last.fm
Rate Your Music
Letterboxd

Moviemeter ben ik mee gestopt, omdat de "base" toch al redelijk inactief was, en ik meer actief nu ben op letterboxd. Dus ik deel mijn letterboxd ook maar eens.

herman schreef:
Ik ben hier ook nog te vinden:

Last.fm
spotify.com

Maar eens updaten, want 3 van de 5 links van 10 jaar terug zijn inmiddels achterhaald. Bovenstaande 2 zijn nog wel actief.

Rate Your Music
‎Letterboxd
Instagram
Twitter

Ook maar eens een account aangemaakt op RateYourMusic.

Hier te vinden.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:30 uur

geplaatst: vandaag om 00:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.