MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu #5

zoeken in:

Sleep blijft het mooiste wat ik al in m'n leven heb gehoord.

CD 2

(afbeelding)

Cured

(afbeelding)

Meneer Bungel

(afbeelding)

Meneer Bungel

(afbeelding)
Te beginnen bij G.o.I., vervolgens Bored, en dan...

Stonerfront Nijmegen - 3-Days Desert

(afbeelding)

sxesven
Jeuj Tof plaatje hoor

Inderdaad, gelijkwaardig aan SNSD wat mij betreft. Moeten er nog een paar van haar worden toegevoegd hier

sxesven
Ja, ze hebben sowieso wel wat raakvlakken, en natuurlijk allebei van SM Entertainment ook. Grappig genoeg ooit BoA juist door haar Japanse albums leren kennen, wat toch niet genoeg aanleiding is geweest om Kpop toen te gaan verkennen. Tja. En inderdaad, niet alles staat erop, ik voeg in ieder geval niet fanatiek meer toe. Only One toevallig wel gedraaid een tijdje terug, compact en erg fijn. Voor mij niet zo geweldig (meer?) als ik SNSD vind maar wel gewoon solid en uitstekend.

Bvdub - A Carefull Ecstasy

(afbeelding)

1 van de allerbeste albums OOIT is 48 jaar oud geworden en dus maar weer eens non-stop draaien !

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:39 uur

geplaatst: vandaag om 05:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.