De Site / Gebruikers / Wat draai je nu #5
zoeken in:
0
Meneer Bungel
geplaatst: 26 mei 2013, 00:11 uur
@ timmerbert: kijk, dat vind ik nu een mooie / bijzondere hoes, laat ons weten hoe de muziek is bevallen?
0
geplaatst: 26 mei 2013, 00:16 uur
Mooie muziek hoor, vooral met de koptelefoon op, als je van ambient en drones houdt is het wel een aanrader. Beetje duister en melancholisch.
Bandcamp
Bandcamp
0
Meneer Bungel
geplaatst: 26 mei 2013, 00:24 uur
trebremmit schreef:
Mooie muziek hoor, vooral met de koptelefoon op, als je van ambient en drones houdt is het wel een aanrader. Beetje duister en melancholisch.
Bandcamp
Bedankt voor de link; ge-bookmarkt. Ambient als genre klinkt echter nog niet veelbelovend en bij drones denk ik waarschijnlijk aan de verkeerde... maar zal het proberen (al is het maar om de cover een kans te geven Mooie muziek hoor, vooral met de koptelefoon op, als je van ambient en drones houdt is het wel een aanrader. Beetje duister en melancholisch.
Bandcamp
).
0
Meneer Bungel
geplaatst: 26 mei 2013, 00:59 uur
trebremmit schreef:
Klinkt idd lekker, al moet ik even wennen dat er na elk nummer niet een 'heus liedje' begint...Mooie muziek hoor, vooral met de koptelefoon op, als je van ambient en drones houdt is het wel een aanrader. Beetje duister en melancholisch.
0
Cured
geplaatst: 26 mei 2013, 06:41 uur

Dat is toch niet de originele hoes van In Utero met die achtergrond?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.