MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Crowd-Funding campagne voor mijn eerste echte Orphax CD

zoeken in:
Sietse
Hoi,

Zoals een aantal van jullie hier wel weet maak ik ook wel eens muziek onder de naam Orphax.
Zodoende hou ik mee bezig met experimentele electronische muziek, met name drones en aanverwanten (field-recordings, soundart, soundscapes).

Tot nu toe heb ik altijd releases via mp3 of cd-r's uitgebracht, maar nu ga ik de stap maken naar een normale CD. Dit wordt het album "De tragedie van een liedjesschrijver zonder woorden".
Om deze release ook echt uit te krijgen heb ik geld nodig en naast dat ik hier zelf geld in steek (en heb gestoken) heb ik nu ook een crowd-funding project opgestart waarin ik mensen vraag om mij te steunen. Zo kun je bijvoorbeeld in de voorverkoop een CD kopen of de CD presentatie in de naar jouw gewenste locatie hebben.

Mocht het je leuk lijken om mij hier in te steunen dan kan dat. Hoe dit te doen kun je op deze site lezen: Help me release my first real Orphax CD | Indiegogo
Ook kun je daar iets meer over het album lezen en twee nummers luisteren.

Hopelijk zijn er enkelen die het leuk vinden om hier aan mee te helpen.
In ieder geval bij voorbaat dank

Sietse
Het gaat goed met de campagne, ik ben al op 1/3, maar kan dus ook nog genoeg steun gebruiken.
Dus als je nog zit te twijfelen en mij toch wil helpen dan kan dat nog steeds.

Het is trouwens ook mogelijk om gewoon een klein bedrag te doneren ipv. bijv. de cd te kopen. Minimum bedrag is 2 euro.

Ik denk dat ik nog wel een CD'tje bestel, leuk initiatief Sietse!

2MY
Hey, vorige keer dat ik checkte waren die cd's al niet meer aan te vinken, en op een bbq zit ik niet echt te wachten.

Volgens mij heb ik nog nét wel plek in mijn rekje voor 1 CD

Sietse
Als je contribute aanklikt kun je gewoon nog kiezen voor de CD, althans bij mij werkt het gewoon

En bedankt voor de support

Sietse
Tof, afgelopen nacht heb ik het doel bereikt. Het is nog tot en met de 16e mogelijk om een pre-order te plaatsen, daarna is het wachten tot dat de cd uitkomt.

Dus mocht je de CD willen ontvangen, minimaal 1 week voor uitkomen, wacht dan niet te lang meer: Help me release my first real Orphax CD | Indiegogo

En hier nog het eerste nummer van het album, deze had ik nog niet eerder geplaatst.
SoundCloud - Hear the world?s sounds

Gast
geplaatst: vandaag om 19:48 uur

geplaatst: vandaag om 19:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.