MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht? #2

zoeken in:

geplaatst:
https://i.ibb.co/fYrcYR5M/IMG-2538.jpg
Plus The Best of Judas Priest (2026) - CD

https://www.musicmeter.nl/album/1683

De 2cd-heruitgave. Volgens de verkoper had ik de allerlaatste en is-ie nu definitief uitverkocht. Toch best een cool momentje. Maar hoe was jullie woensdag?

Slowgaze schreef:
Maar hoe was jullie woensdag?

Omdat je het zo netjes vraagt: klote, in de platenzaak om na lang sparen Tricky's meesterwerk aan te schaffen, de dubbel-CD versie, heeft één of andere eikel net het laatste exemplaar gekocht

Poles Apart schreef:
(quote)

Omdat je het zo netjes vraagt: klote, in de platenzaak om na lang sparen Tricky's meesterwerk aan te schaffen, de dubbel-CD versie, heeft één of andere eikel net het laatste exemplaar gekocht
Goed nieuws: Angels with Dirty Faces is zijn ware magnum opus!

Von Helsing schreef:
CD's:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Dat zijn er aardig wat; tegelijkertijd gekocht?
Ik heb zelf geen hifi, pick-up en cdspeler meer; m'n LP's en cd's zijn opgeslagen in boxen op zolder. Ooit was een LP kopen, thuis beluisteren over de boxen een hele fijne happening, bijna een ritueel.
Ik weet dat met een hifi etc. de muziek beter en helderder tot je komt. Ben sinds de komst van Spotify en consorten wat luier geworden.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:41 uur

geplaatst: vandaag om 18:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.