MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu #6

zoeken in:

(afbeelding)

@SprayIt: Het is de bedoeling dat je het plaatje van de musicmeter-pagina van het album kopieert. Zulke grote plaatjes - die je van een andere site haalt - zijn ontzettend vervelend.

Cured
kan iedereen niet dezelfde groote doen (300), dat kijkt wel zo prettig

Cured

(afbeelding)

Toon1 schreef:
(afbeelding)

@SprayIt: Het is de bedoeling dat je het plaatje van de musicmeter-pagina van het album kopieert. Zulke grote plaatjes - die je van een andere site haalt - zijn ontzettend vervelend.

Ik vind het juist prettig als ik de hoes goed kan lezen en zien. Wat jij net post is daar een goed voorbeeld van, want ik kan het nauwelijks lezen.

-SprayIt- schreef:
Ik vind het juist prettig als ik de hoes goed kan lezen en zien. Wat jij net post is daar een goed voorbeeld van, want ik kan het nauwelijks lezen.

Dan maak je de hoes klikbaar, of zet je er een link onder naar de pagina van het album. Doe ik ook vaak.

Ik draai nu:

(afbeelding)

RoyDeSmet schreef:

Dan maak je de hoes klikbaar, of zet je er een link onder naar de pagina van het album. Doe ik ook vaak.

Dat is beter inderdaad. Thanks.

Cured

(afbeelding)

Eerder:
(afbeelding)

Nu:
(afbeelding)

Cured

(afbeelding)

Cured

(afbeelding)

Top, Gloeilamp!

(afbeelding)

RoyDeSmet schreef:
Top, Gloeilamp!

Tijdje niet afgespeeld, maar het blijft een meesterlijk album en hoort zeker thuis in mijn top 10. Die hebben we er dus weer even ingezet

(afbeelding)

(afbeelding)
Tempel - On the Steps of the Temple

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:08 uur

geplaatst: vandaag om 09:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.