De Site / Gebruikers / Wat draai je nu #6
zoeken in:
0
geplaatst: 30 januari 2014, 14:51 uur

@SprayIt: Het is de bedoeling dat je het plaatje van de musicmeter-pagina van het album kopieert. Zulke grote plaatjes - die je van een andere site haalt - zijn ontzettend vervelend.
0
Cured
geplaatst: 30 januari 2014, 14:52 uur
kan iedereen niet dezelfde groote doen (300), dat kijkt wel zo prettig
0
geplaatst: 30 januari 2014, 16:07 uur
Toon1 schreef:
(afbeelding)
@SprayIt: Het is de bedoeling dat je het plaatje van de musicmeter-pagina van het album kopieert. Zulke grote plaatjes - die je van een andere site haalt - zijn ontzettend vervelend.
(afbeelding)
Ik vind het juist prettig als ik de hoes goed kan lezen en zien. Wat jij net post is daar een goed voorbeeld van, want ik kan het nauwelijks lezen.
0
geplaatst: 30 januari 2014, 16:24 uur
-SprayIt- schreef:
Ik vind het juist prettig als ik de hoes goed kan lezen en zien. Wat jij net post is daar een goed voorbeeld van, want ik kan het nauwelijks lezen.
Dan maak je de hoes klikbaar, of zet je er een link onder naar de pagina van het album. Doe ik ook vaak.
Ik draai nu:

0
geplaatst: 30 januari 2014, 16:31 uur
RoyDeSmet schreef:
Dan maak je de hoes klikbaar, of zet je er een link onder naar de pagina van het album. Doe ik ook vaak.
Dat is beter inderdaad. Thanks.
0
geplaatst: 30 januari 2014, 16:55 uur
0
geplaatst: 30 januari 2014, 21:13 uur
RoyDeSmet schreef:
Top, Gloeilamp!
Top, Gloeilamp!
Tijdje niet afgespeeld, maar het blijft een meesterlijk album en hoort zeker thuis in mijn top 10. Die hebben we er dus weer even ingezet

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.