De Site / Gebruikers / Wat draai je nu #7
zoeken in:
0
geplaatst: 25 november 2014, 12:31 uur
Sorry, ik ben soms vrij nieuwsgierig. Wie Schubert is, weet ik uiteraard. Maar wat beluisterde je? Volgens de chronologische indeling van Deutsch componeerde hij liefst 988 werken, waaronder symfonieën, ouvertures, strijkkwartetten, pianotrio's, 7 missen, stukken voor mannenkoor en dan nog al die liederen met pianobegeleiding. En deze opsomming is dan ook nog eens onvolledig.
Sorry, ik bedoel het dus niet vervelend.

Vriendelijke groet,
heartofsoul
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 25 november 2014, 12:39 uur
heartofsoul schreef:
Sorry, ik ben soms vrij nieuwsgierig. Wie Schubert is, weet ik uiteraard. Maar wat beluisterde je? Volgens de chronologische indeling van Deutsch componeerde hij liefst 988 werken, waaronder symfonieën, ouvertures, strijkkwartetten, pianotrio's, 7 missen, stukken voor mannenkoor en dan nog al die liederen met pianobegeleiding. En deze opsomming is dan ook nog eens onvolledig.
Vriendelijke groet,
heartofsoul
(quote)

Vriendelijke groet,
heartofsoul
Ik heb een boxset, en even geen idee wat ik nu precies had opstaan. Ben gek op Schubert, maar hoe alles heet, weet ik niet uit mijn hoofd.

0
geplaatst: 25 november 2014, 13:38 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Ik heb een boxset, en even geen idee wat ik nu precies had opstaan. Ben gek op Schubert, maar hoe alles heet, weet ik niet uit mijn hoofd.
(quote)
In ieder geval leuk om te horen dat je graag naar Schubert luistert!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.