De Site / Gebruikers / Wat draai je nu #7
zoeken in:
0
buizen
geplaatst: 23 juli 2014, 13:54 uur
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/2e/U2_War_album_cover.jpg
I.v.m de toestand in de wereld ook een beetje, vrolijk word je er niet van.
I.v.m de toestand in de wereld ook een beetje, vrolijk word je er niet van.
0
buizen
geplaatst: 23 juli 2014, 14:36 uur
http://eil.com/images/main/The+Power+Station+-+Some+Like+It+Hot+-+7%22+RECORD-102534.jpg
Steengoede groovy EP, let op de drums.
Steengoede groovy EP, let op de drums.
0
buizen
geplaatst: 23 juli 2014, 15:23 uur
Is dat wel te doen om (schatting uit de losse pols) 8 of 10 uur lang naar dezelfde band te luisteren?
Het ligt natuurlijk ook aan de band. Een Zappa-marathon of een UFO-marathon lijkt me inderdaad nog wel te doen. Maar 24 uur Slayer? Ik zou - als fan van het eerste uur - knettergek worden. Zo ook met bijna alle bands eigenlijk (Madonna, Queen, Iron Maiden, zelfs Rainbow).
Ben bang dat je na zo'n marathon voor langere tijd genoeg hebt van de band. En dat zou zonde zijn, dan schiet het zijn doel voorbij al heb je wel veel geleerd onderweg de luistermarathon.
0
geplaatst: 23 juli 2014, 15:41 uur
buizen schreef:
Is dat wel te doen om (schatting uit de losse pols) 8 of 10 uur lang naar dezelfde band te luisteren?
Het ligt natuurlijk ook aan de band. Een Zappa-marathon of een UFO-marathon lijkt me inderdaad nog wel te doen. Maar 24 uur Slayer? Ik zou - als fan van het eerste uur - knettergek worden. Zo ook met bijna alle bands eigenlijk (Madonna, Queen, Iron Maiden, zelfs Rainbow).
Ben bang dat je na zo'n marathon voor langere tijd genoeg hebt van de band. En dat zou zonde zijn, dan schiet het zijn doel voorbij al heb je wel veel geleerd onderweg de luistermarathon.
(quote)
Draai tussendoor wel andere plaatjes hoor. Maar omdat ik deze cd's het liefst alleen beluister doe ik dat 's middags (mevr. Freakey is niet zo dol op UFO). 's Avonds draai ik vooral andere muziek.... Het leuke van zo'n UFO marathon is overigens dat je goed kunt horen waar het begint en naartoe evolueert, je moet dat ook niet te vaak doen natuurlijk... daarvoor is de stijl van UFO toch te eenzijdig.... Bij Zappa kun je (tenminste ik) veel meer plaatjes achter elkaar luisteren louter ter vermaak...
0
geplaatst: 23 juli 2014, 16:01 uur
en cd 5 dan ook nog
UFO - The Chrysalis Years Vol.2 (1980-1986) (2012)
UFO - The Chrysalis Years Vol.2 (1980-1986) (2012)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.