MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu #7

zoeken in:

buizen
Kronos schreef:
(afbeelding)

Ja, gaaf. Good old Manowar.

(afbeelding)

Mijn virusscanner slaat op tilt bij dit plaatje...

(afbeelding)

Batsumi - Batsumi

buizen
herman schreef:
(quote)

Wat jammer, het is geen plaatje maar een videoopname van een vroeg optreden in Belgie.

herman schreef:

De mijne ook.

MIsschien beter weghalen, buizen

En wat oude Manowar betreft, het nummer Battle Hymns is wat mij betreft een van de meest volmaakte metalsongs ooit.

buizen schreef:
Wat jammer, het is geen plaatje maar een videoopname van een vroeg optreden in Belgie.

Het is je plaatje van eerder op de dag, met iets van 'electricguitar' in het internetadres.

buizen
Goh wat raar, het is toch maar gewoon een youtubefilmpje. Ga het echt niet weghalen. Misschien de ICT thuis even wat updaten?

Cured

(afbeelding)

Daarnet:

(afbeelding)

Nu:

(afbeelding)

buizen schreef:
Goh wat raar, het is toch maar gewoon een youtubefilmpje. Ga het echt niet weghalen. Misschien de ICT thuis even wat updaten?

Het gaat om je bericht geplaatst op 29 juli 2014, 15:05 uur. Dat is geen youtubefilmpje maar een afbeelding. Als jij daar geen waarschuwing bij krijgt kan jij beter je beveiliging eens updaten.

buizen
Kronos schreef:
(quote)

Het gaat om je bericht geplaatst op 29 juli 2014, 15:05 uur. Dat is geen youtubefilmpje maar een afbeelding.

Oh, ok, ik haal 'm weg.

sxesven
playlist:

Gulf - Gulf
Ghost - Hallucination
Saturn Form Essence - Philosophy of Chaos Structure
Reaching. - Contrast
Reaching. 01.06.2009
Girls' Generation - Indestructible

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:56 uur

geplaatst: vandaag om 18:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.