De Site / Gebruikers / Wat draai je nu #7
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juli 2014, 21:17 uur
(afbeelding)
Mijn virusscanner slaat op tilt bij dit plaatje...
0
buizen
geplaatst: 29 juli 2014, 21:23 uur
Wat jammer, het is geen plaatje maar een videoopname van een vroeg optreden in Belgie.
0
geplaatst: 29 juli 2014, 21:25 uur
herman schreef:
De mijne ook.
MIsschien beter weghalen, buizen
En wat oude Manowar betreft, het nummer Battle Hymns is wat mij betreft een van de meest volmaakte metalsongs ooit.

0
geplaatst: 29 juli 2014, 21:26 uur
buizen schreef:
Wat jammer, het is geen plaatje maar een videoopname van een vroeg optreden in Belgie.
Het is je plaatje van eerder op de dag, met iets van 'electricguitar' in het internetadres.
0
buizen
geplaatst: 29 juli 2014, 21:27 uur
Goh wat raar, het is toch maar gewoon een youtubefilmpje. Ga het echt niet weghalen. Misschien de ICT thuis even wat updaten? 

0
geplaatst: 29 juli 2014, 21:28 uur
buizen schreef:
Goh wat raar, het is toch maar gewoon een youtubefilmpje. Ga het echt niet weghalen. Misschien de ICT thuis even wat updaten?
Het gaat om je bericht geplaatst op 29 juli 2014, 15:05 uur. Dat is geen youtubefilmpje maar een afbeelding. Als jij daar geen waarschuwing bij krijgt kan jij beter je beveiliging eens updaten.

0
buizen
geplaatst: 29 juli 2014, 21:30 uur
Kronos schreef:
Het gaat om je bericht geplaatst op 29 juli 2014, 15:05 uur. Dat is geen youtubefilmpje maar een afbeelding.
(quote)
Het gaat om je bericht geplaatst op 29 juli 2014, 15:05 uur. Dat is geen youtubefilmpje maar een afbeelding.
Oh, ok, ik haal 'm weg.
0
sxesven
geplaatst: 29 juli 2014, 22:21 uur
playlist:
Gulf - Gulf
Ghost - Hallucination
Saturn Form Essence - Philosophy of Chaos Structure
Reaching. - Contrast
Reaching. 01.06.2009
Girls' Generation - Indestructible
Gulf - Gulf
Ghost - Hallucination
Saturn Form Essence - Philosophy of Chaos Structure
Reaching. - Contrast
Reaching. 01.06.2009
Girls' Generation - Indestructible
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.