MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu #7

zoeken in:

panjoe (moderator)

(afbeelding)

Cured

(afbeelding)

panjoe (moderator)

(afbeelding)

Richard Youngs - Live On WFMU's Airborne Event + Dan Bodah (Sep 16, 2013)

Cured

(afbeelding)

(afbeelding)
Disc 1

panjoe (moderator)

(afbeelding)

panjoe (moderator)

(afbeelding)

Nieuwe Plastikman

(afbeelding)

buizen

Met uw welnemen, sorry hoor maar niet iedereen kent hier alles. Dit is een plaatje uit een museumgids ofzo. Is het misschien mogelijk artiest en titel (liefst ook genre) te noemen?
Zo kom ik nooit in aanraking met nieuwe muziek, als het onvindbaar is
Is dit een serieuse hoes?

Sir Spamalot (crew)

(afbeelding)

Disc 1: Live at De Montfort Hall, Leicester (24th April 1990): Part 1

panjoe (moderator)
buizen schreef:
(quote)

Met uw welnemen, sorry hoor maar niet iedereen kent hier alles. Dit is een plaatje uit een museumgids ofzo. Is het misschien mogelijk artiest en titel (liefst ook genre) te noemen?
Zo kom ik nooit in aanraking met nieuwe muziek, als het onvindbaar is
Is dit een serieuse hoes?

Dat is ook de reden dat ik in dit topic de albumhoezen altijd van een linkje voorzie, door het op de volgende manier te posten (maar dan zonder de spaties, uiteraard):
[ url=*webadresvanhetalbum* ][ img ] *webadresvandealbumhoes* [ /img ][ /url ]

Klik maar eens op die hoes, dan zie je dat het wel degelijk een serieuze hoes, die van The xx - Hivern Remixes (2013), betreft.

buizen
panjoe schreef:
(quote)

Dat is ook de reden dat ik in dit topic de albumhoezen altijd van een linkje voorzie, door het op de volgende manier te posten (maar dan zonder de spaties, uiteraard):
[ url=*webadresvanhetalbum* ][ img ] *webadresvandealbumhoes* [ /img ][ /url ]

Klik maar eens op die hoes, dan zie je dat het wel degelijk een serieuze hoes, die van The xx - Hivern Remixes (2013), betreft.

He wat leuk! Weer wat ontdekt. Dan heb ik niks gezegd, dit is idd wel een goede manier, wist ik veel dat je op de hoesafbeelding kunt klikken en dan nog eens ergens terecht komt.
(ik frappeerde me over en ergerde me sowieso aan soms hoesafbeeldingen met volslagen onleesbare band- of titelinfo en jouw plaatje vond ik helemaal het toppunt met geen enkele letter info dus vandaar).
Thanx.

panjoe (moderator)

Graag gedaan. Niet iedereen post de hoezen (helaas vind ik zelf) hier met een link, en dan wordt het inderdaad wat lastiger. In hoge nood kan je altijd nog het adres van het plaatje kopiëren en in Google invoeren - al is dat in dit geval toevallig iets lastiger, omdat het album nog maar net is toevoegd en nog niet te vinden zal zijn via zoekmachines.

(afbeelding)
Disc 2

panjoe (moderator)
Zojuist:
(afbeelding)

Nu:
(afbeelding)

Sir Spamalot (crew)

(afbeelding)

Disc 2: Live at De Montfort Hall, Leicester (24th April 1990): Part 2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:12 uur

geplaatst: vandaag om 08:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.