De Site / Gebruikers / Gezocht....?
zoeken in:
0
geplaatst: 24 februari 2015, 19:48 uur
Ik wil heel graag een duo gaan oprichten met iemand.
ik zoek iemand die niet te ver van mij af woont (woon in Utrecht)
het genre maakt niet uit.
interesse? - stuur gerust een berichtje.
ik zoek iemand die niet te ver van mij af woont (woon in Utrecht)
het genre maakt niet uit.
interesse? - stuur gerust een berichtje.
0
geplaatst: 24 februari 2015, 20:09 uur
Ik ben recentelijk uit mijn clownspak gegroeid helaas. Mocht je open staan voor een act met katten, overweeg ik het laten aanmeten van een nieuw exemplaar.
Flauw. Ik wens je veel succes, leuk initiatief.
Flauw. Ik wens je veel succes, leuk initiatief.
0
tuktak
geplaatst: 24 februari 2015, 20:28 uur
Een duo met zijn tweeën is iig een logische keuze. Als wij een duo beginnen ken ik nog wel iemand die ook mee wil doen iig.
0
geplaatst: 24 februari 2015, 21:32 uur
Kijk bij je berichten tuktak ik ben gëintreseerd wat je van plan bent...?
0
tuktak
geplaatst: 24 februari 2015, 22:07 uur
Helaas, ik heb even met mijn management gesproken, in mijn contract staat een clausule waardoor ik niet deel mag uitmaken van meerdere duos. Dan kunnen de fans in de war raken enzo, je kent het wel...
0
geplaatst: 25 februari 2015, 10:56 uur
tuktak misschien kunnen we even contact hebben via de mail, mijn mail is /modknip/- dat praat wat makkelijker.
0
geplaatst: 25 februari 2015, 15:16 uur
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 25 februari 2015, 15:25 uur
Welkom op het Internet, Quintjo.
Ik heb geen interesse, maar in principe is ieder individu bij voorbaat geschikt om de helft van een duo te zijn, dus je oproep is een beetje te algemeen. Misschien is het handig om even aan te geven waar je precies naar op zoek bent.
Wat doe je zelf? Produceren, een instrument bespelen, rappen, zingen? Wat moet die andere persoon kunnen? En wat de hel is moombahton?
Ik heb geen interesse, maar in principe is ieder individu bij voorbaat geschikt om de helft van een duo te zijn, dus je oproep is een beetje te algemeen. Misschien is het handig om even aan te geven waar je precies naar op zoek bent.
Wat doe je zelf? Produceren, een instrument bespelen, rappen, zingen? Wat moet die andere persoon kunnen? En wat de hel is moombahton?
0
geplaatst: 25 februari 2015, 15:49 uur
Ik wil heel graag een duo gaan oprichten met iemand van mijn leeftijd.
Ik zoek iemand die niet te ver van mij af woont, ik woon zelf in Utrecht.
het genre wat mij heel erg aanspreekt is = Urban en Moombahton.
ik ben zelf producer.
ik hoop dat de ander goed kan draaien en dat we het elkaar leren en dan een goed duo kunnen worden.
Ik zoek iemand die niet te ver van mij af woont, ik woon zelf in Utrecht.
het genre wat mij heel erg aanspreekt is = Urban en Moombahton.
ik ben zelf producer.
ik hoop dat de ander goed kan draaien en dat we het elkaar leren en dan een goed duo kunnen worden.
0
tuktak
geplaatst: 25 februari 2015, 15:52 uur
Ik heb op zich wel een goed idee voor een artiestennaam voor je project (waar ik niet aan mee ga doen) als het om urban gaat in een duo.
Urban Us
Urban Us
0
geplaatst: 25 februari 2015, 18:03 uur
Ik vind Moombahtwee wel een toffe naam bijvoorbeeld. Ik heb tuktak ongeveer een jaar geleden ook gevraagd om een duo te vormen (we hebben allebei iets met Groningen), maar hij was toen heel erg into bubblin'. Ik was meer bezig met Reggaeton, dus dat werd het 'm niet helaas. Nu hij bij dat label zit is het inderdaad niet te doen om nog een duo te vormen. Zoveel geld heb ik niet
. Ik ben zelf minder goed in draaien, maar kan bijvoorbeeld wel MC'en en Jazz-rappen.
. Ik ben zelf minder goed in draaien, maar kan bijvoorbeeld wel MC'en en Jazz-rappen.
0
geplaatst: 25 februari 2015, 18:14 uur
De naam daar kom ik wel uit maar nu nog iemand zoeken die met mij een duo wilt vormen.
0
geplaatst: 25 februari 2015, 19:15 uur
-SprayIt- schreef:
Ik ben zelf minder goed in draaien, maar kan bijvoorbeeld wel MC'en en Jazz-rappen.
Ik ben zelf minder goed in draaien, maar kan bijvoorbeeld wel MC'en en Jazz-rappen.
Wat ik heb gehoord vind ik je heel sterk 'scatten' - heb me laten vertellen dat je lady daarom "s-catwoman" wordt genoemd - en ik aanvankelijk maar denken ... Batman

0
geplaatst: 25 februari 2015, 19:59 uur
0
geplaatst: 25 februari 2015, 23:24 uur
Misschien kun je het bij user Pen Otti proberen? Ik weet dat hij nog iemand zoekt.
0
geplaatst: 2 april 2015, 08:44 uur
-SprayIt- schreef:
Misschien kun je het bij user Pen Otti proberen? Ik weet dat hij nog iemand zoekt.
kan je misschien zijn mail adres sturen via berichten ?Misschien kun je het bij user Pen Otti proberen? Ik weet dat hij nog iemand zoekt.
0
geplaatst: 2 april 2015, 10:46 uur
Ben jij in voor een duo Pen Otti? (Waarom kan ik deze user niet taggen?)
* denotes required fields.