MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #9

zoeken in:
buizen

(afbeelding)

Assurancetourix

(afbeelding)

(afbeelding)
Those Foreign Kids - Oh, Nothing

west schreef:
(afbeelding)
Prince

Wat is dat voor illegaal plaatje?

lennon schreef:
(quote)

Wat is dat voor illegaal plaatje?

Hoezo?
Ik heb maar een deel van het concert op 1 LP en een erg gave dance-mix op de andere LP. Alles in een witte hoes. En ik weet ook niet zeker of het Rotterdam of Wembley is (of nog ergens anders).
Dit zijn de nummers: A1 D.M.S.R. (snippet) A2 When Doves Cry A3 Little Red Corvette (snippet) A4 Under The Cherry Moon A5 1999 A6 Kiss B1 Purple Rain B2 Do Me Baby B3 Head.

west schreef:
(quote)

Hoezo?
Ik heb maar een deel van het concert op 1 LP en een erg gave dance-mix op de andere LP. Alles in een witte hoes. En ik weet ook niet zeker of het Rotterdam of Wembley is (of nog ergens anders).
Dit zijn de nummers: A1 D.M.S.R. (snippet) A2 When Doves Cry A3 Little Red Corvette (snippet) A4 Under The Cherry Moon A5 1999 A6 Kiss B1 Purple Rain B2 Do Me Baby B3 Head.

Als 't goed is roept ie meerdere malen Holland of Rotterdam tijdens de show.. dan zou 'je 't moeten weten.. In geval van Wembley is dat London natuurlijk

En nu:
http://www.unused-prince-tickets.com/images/1987-06-23-c7ep.jpg
Utrecht 1987, Recorded Live @ De Galgenwaard, Utrecht (I was there!)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:25 uur

geplaatst: vandaag om 08:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.