De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #9
zoeken in:
0
geplaatst: 26 november 2015, 09:16 uur
0
geplaatst: 26 november 2015, 09:38 uur
Inderdaad.
Dus ze blijven vandaag nog wel even op repeat staan. Die van jou kan ik helaas nog niet beluisteren.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 26 november 2015, 14:25 uur
buizen schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Die ken ik nog van heel lang geleden. Leuke vrouw, dat trok me aan. Kan me niet meer echt herinneren, hoe de muziek was...
0
buizen
geplaatst: 26 november 2015, 14:34 uur
Echt waar, Ozric Spacefolk? Ben je de muziek wat vergeten? Dan moet je via jouw smartphone en Spotify echt dit album nog eens gaan luisteren. Heerlijke muziek.
Adele zingt I Miss You, maar Ayo zingt met heel wat minder poeha wel even wat hartverscheurender Down On My Knees.
Maar alle liedjes zijn weer anders.
Adele zingt I Miss You, maar Ayo zingt met heel wat minder poeha wel even wat hartverscheurender Down On My Knees.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 26 november 2015, 14:35 uur
buizen schreef:
Echt waar, Ozric? Ben je de muziek wat vergeten? Dan moet je via jouw smartphone en Spotify echt dit album nog eens gaan luisteren. Heerlijke muziek.
Adele zingt I Miss You, maar Ayo zingt met heel wat minder poeha wel even wat harverscheurender Down On My Knees.
Echt waar, Ozric? Ben je de muziek wat vergeten? Dan moet je via jouw smartphone en Spotify echt dit album nog eens gaan luisteren. Heerlijke muziek.
Adele zingt I Miss You, maar Ayo zingt met heel wat minder poeha wel even wat harverscheurender Down On My Knees.
Adele ken ik verder niet. Maar in de tijd dat ik heel veel naar r&b, nu-soul en hip-hop luisterde kwam Ayo ook vaak langs. Ze leek ook zo op mijn vriendin van toen. Wat een nostalgie, toch weer.
0
buizen
geplaatst: 26 november 2015, 14:40 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Adele ken ik verder niet. Maar in de tijd dat ik heel veel naar r&b, nu-soul en hip-hop luisterde kwam Ayo ook vaak langs. Ze leek ook zo op mijn vriendin van toen. Wat een nostalgie, toch weer.
(quote)
Ayo laat mij ook niet onberoerd. Een soepele natural vrouw. Zo'n vrouw die het liefst op blote voeten loopt en op een of andere manier altijd onder een stralende zon. Zie maar even wat je doet met die beschrijving, erg duidelijk is het natuurlijk niet

Haar liedjes zijn 'klein' maar wonderschoon. Dit album is prachtig.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.