MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #9

zoeken in:

Je kan maar voorbereid zijn

(afbeelding)

(afbeelding)
Serge Gainsbourg

vigil schreef:
(quote)

Je kan maar voorbereid zijn

(afbeelding)

Inderdaad. Dus ze blijven vandaag nog wel even op repeat staan. Die van jou kan ik helaas nog niet beluisteren.

buizen

(afbeelding)

Casartelli (moderator)

(afbeelding)

(afbeelding)

En nog maar eens.

Daarna weer deze.

(afbeelding)

buizen

(afbeelding)

Ozric Spacefolk
buizen schreef:
(afbeelding)

Die ken ik nog van heel lang geleden. Leuke vrouw, dat trok me aan. Kan me niet meer echt herinneren, hoe de muziek was...

buizen
Echt waar, Ozric Spacefolk? Ben je de muziek wat vergeten? Dan moet je via jouw smartphone en Spotify echt dit album nog eens gaan luisteren. Heerlijke muziek.
Adele zingt I Miss You, maar Ayo zingt met heel wat minder poeha wel even wat hartverscheurender Down On My Knees.
Maar alle liedjes zijn weer anders.

Ozric Spacefolk
buizen schreef:
Echt waar, Ozric? Ben je de muziek wat vergeten? Dan moet je via jouw smartphone en Spotify echt dit album nog eens gaan luisteren. Heerlijke muziek.
Adele zingt I Miss You, maar Ayo zingt met heel wat minder poeha wel even wat harverscheurender Down On My Knees.
Maar alle liedjes zijn weer anders.

Adele ken ik verder niet. Maar in de tijd dat ik heel veel naar r&b, nu-soul en hip-hop luisterde kwam Ayo ook vaak langs. Ze leek ook zo op mijn vriendin van toen. Wat een nostalgie, toch weer.

buizen
Ozric Spacefolk schreef:
(quote)

Adele ken ik verder niet. Maar in de tijd dat ik heel veel naar r&b, nu-soul en hip-hop luisterde kwam Ayo ook vaak langs. Ze leek ook zo op mijn vriendin van toen. Wat een nostalgie, toch weer.

Ayo laat mij ook niet onberoerd. Een soepele natural vrouw. Zo'n vrouw die het liefst op blote voeten loopt en op een of andere manier altijd onder een stralende zon. Zie maar even wat je doet met die beschrijving, erg duidelijk is het natuurlijk niet
Haar liedjes zijn 'klein' maar wonderschoon. Dit album is prachtig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:30 uur

geplaatst: vandaag om 03:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.