MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / 11-stedentocht

zoeken in:
Welke 11 steden in de wereld zou je graag willen bezoeken vanwege hun muzikale achtergrond?
Het zou ook om een bepaalde periode kunnen gaan, dus het mag best een plaats zijn, maar dan 20 jaar geleden.
De opzet is dat je elke dag een stad noemt, en daarbij vermeld waarom je graag daar naar toe zou willen.
Ik weet niet of er animo voor is, en misschien ontstaan er wel tips voor andere bezoekers hier.
Vrij tot inschrijven, als er meer dan 5 mensen zijn die hier wat voor voelen, dan zouden we kunnen starten.
Als jouw 11 stedentocht klaar is, dan mag de volgende.
Ligt het topic 2 dagen stil, dan kan de volgende automatisch starten, anders is de kans groot dat het dood gaat bloeden, en dat zou zonde zijn.

Je kan dit ook breder zien uiteraard het CBGB gebouw in New York, grunge in Seattle of de Hansa studio's in Berlijn.
Je mag er een eigen draai aan geven.

Tot nu toe weinig animo, 1x via p.m.

Ik wil wel aftrappen...........

Eigenlijk is er maar één plek....Groot Brittanie mn de plaatsen Londen, Liverpool en Birmingham.

Londen en Liverpool spreken voor zich en Liverpool vanwege Black Sabbath en Judas Priest.

Geweldig thelion, van mij mag je beginnen.
Eens kijken of dit topic dan opgepakt wordt.

deric raven schreef:

Ik wil ook wel meedoen, maar niet voor begin sept. En ik wil iig een rockcity noemen die een Rockfan heeft vergeten

Mooi Mjuman, hopelijk gaat dit een leuk topic worden.

deric raven schreef:

Goed,
Vanaf morgen een trip langs 11 steden / plaatsen waar "The Soul & The Blues & The Jazz vanaf druipen.
hopelijk schrik ik hiermee de gemiddelde MuMeër (blanke mannen met gitaren muziek liefhebbers) niet gelijk af

Ik durf niet de garantie te geven dat ik er elke dag 1 kan doen, maar binnen 2 weken moet gaan lukken.

Oei, snel even mijn koffer pakken ik heb een vlucht te halen KL0641 13:30
Amsterdam - Schiphol (AMS) - 15:30 New York - John F. Kennedy International (JFK)

To be continued

thelion schreef:

Goed,
Vanaf morgen een trip langs 11 steden / plaatsen waar "The Soul & The Blues & The Jazz vanaf druipen.
hopelijk schrik ik hiermee de gemiddelde MuMeër (blanke mannen met gitaren muziek liefhebbers) niet gelijk af

Ach je gaat vaak op reis om het onbekende te ontdekken

Mjuman schreef:
(quote)

Ik wil ook wel meedoen, maar niet voor begin sept. En ik wil iig een rockcity noemen die een Rockfan heeft vergeten

Gisteren heeft Louis daar zijn verjaardag gevierd met een liedje uit Liverpool, hij werd dan ook 64

Gast
geplaatst: vandaag om 00:09 uur

geplaatst: vandaag om 00:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.