De Site / Gebruikers / Hyves: MuMe-hyve
zoeken in:
0
JonnieBrasco
geplaatst: 9 januari 2006, 23:03 uur
Voor alle hyvers onder ons (ik ben sinds een paar dagen ook hyver, en vind het wel tof.
) de mededeling dat er sinds gisteren een MusicMeter hyve is. Leuk om bijvoorbeeld polls te houden of om een concertagenda te beheren. Tot nu toe alleen nog maar HiLL, JB en herman in de zaal... http://musicmeter.hyves.nl/
) de mededeling dat er sinds gisteren een MusicMeter hyve is. Leuk om bijvoorbeeld polls te houden of om een concertagenda te beheren. Tot nu toe alleen nog maar HiLL, JB en herman in de zaal... http://musicmeter.hyves.nl/
0
geplaatst: 9 januari 2006, 23:12 uur
Daar werd ik door een vriendin van me ook al mee lastig gevallen. Wat is het precies en wat heb je eraan?
0
geplaatst: 9 januari 2006, 23:25 uur
Soort community-fototoestand (die ik overigens boycot door de mij veel te agressieve, irritante werkwijze van die gasten).
0
JonnieBrasco
geplaatst: 9 januari 2006, 23:35 uur
Hmm, van dat agressieve/irritante heb ik nog niets vernomen. Het is een snel groeiende e-sociale plaats (inmiddels meer dan 1 miljoen Nederlanders geloof ik) waar je een profiel aanmaakt, fotoboekjes kan maken, een weblog kan bijhouden, maar ook vrienden en andere bekenden kan opzoeken en toevoegen aan jouw profiel. Je kan ook in de vriendenlijsten van je vrienden snuffelen en dat levert vaak wel weer verrassende ontdekkingen op. Je kan zogenaamde "hyves" maken/joinen, een soort dynamische pagina's waar meerdere leden poll's, agendaregels, berichten etc. over een bepaald onderwerp plaatsen, en zodoende kennismaken met andere liefhebbers van dat onderwerp. Grappige is dat ik op die manier een actief Interpol-forumpje (44 leden) ontdekt heb met leuke discussies e.d.
En zo ook een Vera-hyve, waar bezoekers van Vera komen. Of je het de moeite gaat vinden hangt volgens mij af van hoe specifiek je het zelf wilt gebruiken.
En zo ook een Vera-hyve, waar bezoekers van Vera komen. Of je het de moeite gaat vinden hangt volgens mij af van hoe specifiek je het zelf wilt gebruiken.
0
geplaatst: 10 januari 2006, 02:01 uur
Ik vind het vooral leuk om te zien waar mensen die ik niet vaak spreek mee bezig zijn in het dagelijks leven. Daarbij heb ik een aantal oudklasgenootjes terug gevonden waar ik nu contact mee heb.
0
Ace
geplaatst: 7 maart 2006, 15:22 uur
Ik ben er door vriend Hill op geattendeerd en zal me ook eens gaan verdiepen. Ik heb al een profiel! 
elardinho.hyves.nl

elardinho.hyves.nl
0
geplaatst: 9 maart 2006, 13:51 uur
Ik zit daar al een hele tijd.
Leuk dat er ook eentje van MuMe is, wist 't niet. Ben nu ook lid.
Leuk dat er ook eentje van MuMe is, wist 't niet. Ben nu ook lid.
0
geplaatst: 5 juli 2006, 15:15 uur
0
geplaatst: 5 juli 2006, 15:22 uur
Ik zat ook al op Hyves en heb me net aangemeld bij de MusicMeter-Hyve
. Och, aan Hyves heb je niet zoveel en het stelt allemaal niet zo heel veel voor, maar t'is inderdaad wel leuk om weer eens in contact te komen met mensen die je al lang niet meer gesproken hebt of om wat voor reden dan ook uit het oog bent verloren.
. Och, aan Hyves heb je niet zoveel en het stelt allemaal niet zo heel veel voor, maar t'is inderdaad wel leuk om weer eens in contact te komen met mensen die je al lang niet meer gesproken hebt of om wat voor reden dan ook uit het oog bent verloren.
0
geplaatst: 5 juli 2006, 15:24 uur
Heb alleen geen idee wie wie nu eigenlijk, herken er maar een paar...
0
geplaatst: 6 juli 2006, 09:55 uur
0
geplaatst: 6 juli 2006, 10:08 uur
Beetje saaie hyve, die van Musicmeter. Is ook niet zo gek als we al een forum hebben.
0
geplaatst: 6 juli 2006, 10:08 uur
ik heb me ook aangemeld, heet mrsshankley, en ik WEET dat het mrs shankly hoort te zijn maar daar is er al 1 van op internet.
0
fastpulseboy
geplaatst: 6 juli 2006, 10:26 uur
zo maar een vraagje hoor, maar waarom kies jij eigenlijk steeds voor iets vrouwelijks in je naam?
0
geplaatst: 6 juli 2006, 10:34 uur
fastpulseboy schreef:
zo maar een vraagje hoor, maar waarom kies jij eigenlijk steeds voor iets vrouwelijks in je naam?
(quote)
nu je het zegt.Dit vraagt om een verklaring ja.
Joost: mijn echte naam.
Sonic Nurse: mijn favorite Sonic Youth album en ik vind t gewoon een coole nickname
Maroesjka: = mijn vriendin. Zei heeft dat hyves ontdekt, ik vond het wel grappig maar was erg druk en heb haar gevraagd een account aan te maken voor me. Ze is een digibeet en heeft per ongeluk haar eigen naam ingevoerd. Boeide me niet echt dus heb besloten het zo te houden.
...deswegen
0
geplaatst: 13 juli 2006, 17:04 uur
ik heb me gemeld op de hyve van MuMe, maar de toegevoegde waarde zie ik nog niet
0
geplaatst: 13 juli 2006, 17:58 uur
Als je net lid bent niet nee. Kijk eens wat rond en leer het concept kennen, is beste leuk.
0
geplaatst: 17 juli 2006, 14:36 uur
ik zie de lol van hyves wel, maar ik zie de toegevoegde waarde van MuMe op hyves niet
0
geplaatst: 17 juli 2006, 14:40 uur
Is dat nodig dan, een toegevoegde waarde? 
Ik vind het wel grappig om te zien dat ik sommige MuMe'rs viaviavia ken (al was dat nu geloof ik alleen nog zo met Hill).

Ik vind het wel grappig om te zien dat ik sommige MuMe'rs viaviavia ken (al was dat nu geloof ik alleen nog zo met Hill).

0
geplaatst: 17 juli 2006, 14:53 uur
herman schreef:
(al was dat nu geloof ik alleen nog zo met Hill).

(al was dat nu geloof ik alleen nog zo met Hill).

..en dat is een toegevoegde waarde.

0
geplaatst: 17 juli 2006, 15:09 uur
Ik zie nu dat er ook maar 2 personen zitten tussen mij en Haakje. Ilse en ene Chammy. 

0
geplaatst: 17 juli 2006, 15:50 uur
ik behoor tot chammy's 40 meest intieme vrienden, en heb haar nog nooit gezien... 

0
geplaatst: 17 juli 2006, 16:11 uur
herman schreef:
Haha, ok... Weet je wel wie het is?
Haha, ok... Weet je wel wie het is?
tuurlijk, maar ken haar alleen van een ander forum, dus nooit in het echt gezien. Zoals een derde van mijn lieve hyve vrienden, eigenlijk.

0
JonnieBrasco
geplaatst: 17 juli 2006, 19:00 uur
Kos schreef:
Soort community-fototoestand (die ik overigens boycot door de mij veel te agressieve, irritante werkwijze van die gasten).
In het begin ondervond ik hier geen last van, maar heb inmiddels mijn profiel verwijderd vanwege het opdringerige en machtsmisbruikende gedrag van de mods aldaar, zoals die krabbel-spam-actie vanaf het profiel van een van de mods, ronduit irritant. Het voorzittersschap van de MuMe-hyve is overgedragen aan Hill.
(Wel apart overigens dat je het voorzitterschap zo bij iedereen in de schoot kan werpen.
)
0
Ace
geplaatst: 18 juli 2006, 09:41 uur
Waar je jezelf druk over maakt... Ik heb weinig last van die mods aldaar behalve dat ik 1 keer een krabbel van zo'n mannetje had met een ellenlange mededeling over 1 of andere functie. Of mis ik iets?
0
geplaatst: 18 juli 2006, 09:42 uur
Ik heb ook geen last van machtmisbruikende mods. Die zijn er ook niet.
* denotes required fields.