MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Apparatuur / Mp3-speler opladen

zoeken in:
Hallo jongelui,

Woensdag ga ik voor een paar weken weg, en ik neem uiteraard een volgestouwde mp3 mee.
Alleen werkt deze zonder batterijen, en dient hij dus opgeladen te worden aan de computer.
Máár, de laptop gaat niet mee en dús kan ik hem niet oplaajen. Nu hoorde ik dat er zo'n snoertje bestaat.. voor in het stopcontact. Heeft iemand daar ervaring mee, verstand van, ideeën van? Vertel, vertel, en je maakt mij een gelukkig persoon.

Bvd.

Ohja, en voor de geïnteresseerden, dit is het apparaat:
http://www.medialider.pl/sklep/produkt/1223/l_ml_produkt_1_gogear-sa178.jpg

Is de enige optie lijkt me, dus kopen.

Bij de winkel waar je hem hebt gekocht zullen ze toch wel iets hebben, en anders zit er niks anders op dan of alle winkels afzoeken, of een nieuwe mp3 met oplader kopen.

Kos
Hallo jongelui,

Ik weet niet waar ik dit anders moet plaatsen, maar heeft iemand van jullie toevallig een PDA (als in HP Ipaq). Zo ja, wat voor player gebruik je dan om muziek te luisteren, want die Windows Media Player komt me mn neus uit.

dank u vriendelijk.

Zal ik het topic even naar 1998 verplaatsen?

Jordy schreef:
(quote)

Huh? Want? PDA's zijn helemaal 2006 hoor!

Uhm Kos er zit toch windows mobile op? Dan kun je verschillende gebruiken die je ook op je pc gebruikt.

Kos
Jordy schreef:

PDA's bestaan niet meer tegenwoordig? Het is niet dat ik dat ding heb voor de muziek of zo.

Kos
HiLL schreef:

Uhm Kos er zit toch windows mobile op? Dan kun je verschillende gebruiken die je ook op je pc gebruikt.
Dat dacht ik ook maar zoiets als winamp is er bijvoorbeeld niet voor pda's vreemd genoeg.

Kos schreef:

PDA's bestaan niet meer tegenwoordig? Het is niet dat ik dat ding heb voor de muziek of zo.

Was maar een grapje hoor

PDA's worden inderdaad steeds minder verkocht, dus is de kans dat je antwoord krijgt op PDA-related vragen wat kleiner dan een paar jaar geleden. Dus vandaar.

PDA's worden juist steeds meer verkocht.

Kos
Jordy schreef:

PDA's worden inderdaad steeds minder verkocht, dus is de kans dat je antwoord krijgt op PDA-related vragen wat kleiner dan een paar jaar geleden. Dus vandaar.
Hm.. vreemd, ik wil nog wel eens zien hoe mensen tomtom op hun ipods draaien.

Op je telefoon kan het al, dus wat moet je dan met een PDA?

Kos
Oke, ik ken niemand met een fatsoenlijk beeldscherm op z'n telefoon dat duidelijk genoeg is voor zoiets als tomtom.

Maar anyway, blijf ik uiteraard nog steeds met dezelfde vraag zitten .

gemaster schreef:
Op je telefoon kan het al, dus wat moet je dan met een PDA?

Ga jij eens Googlen wat een PDA allemaal kan gemaster!

Kos:

http://www.pocketinfo.nl/artikel/4950

dit iets? Of al geprobeerd? of dit: http://tcpmp.corecodec.org/about

Ik zou het moeten weten, ik werk tenslotte in de PhoneSHOP te Den Haag.

Kos
Bedankt Hillie! ziet er goed uit.

Laat ff weten of ze goed zijn

Gast
geplaatst: vandaag om 23:56 uur

geplaatst: vandaag om 23:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.