MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Apparatuur / Muziek maken met madtracker

zoeken in:
ik maak al enige tijd muziek met dit proggie,had ook de laatste versie gedownload ,maar kan daar niet zo goed mee overweg,snap er weinig van,dus maar weer een oudere versie erop geggooid die ik gewent was
2.3.2. vroeger werkte ik er heel veel mee ,maar heb enkele jaren niets meer gedaan,ben veel vergeten,oa de snel heid van een sample aanpassen in het spoor ,ik weet niet meer welke letters en of getallen ik er achter moet tikken,en eerder overspringen naar het volgende pattern enzow,kan iemand mij daarbij helpen?

alvast bedankt!!!!

Sietse
huh?

is er geen help file bij het programma ofzo.

Tevens raad ik aan iets anders te gebruiken...als tracker zou je, je bijv. kunnen verdiepen in Buzz.

ja zit er bij maar maar heb al veel geprobeerd,ik weet het echt niet,ik krijg een hele lijst maar op welke plek ik het moet zetten weet ik niet,in het spoor achter de sample dan,het volume weet ik wel...dit is trouwens met versie 2.3.2 met de laatste versie is het allemaal helemaal vaag,zitten veel nieuwe dingen in...........

Sietse
ik moet bekennen dat de laatste tracker die ik heb gebruikt ongeveer 10 jaar terug van de pc is verdwenen. Ik heb dus geen flauw idee verder.

www.madtracker.org kun je hem gratis downloaden

Sietse
ach, niet nodig....ik bedoel met de vorige opmerking vooral ook dat ik het stadium trackers al voorbij ben.

Ik gebruik zelf audiomulch, cubase en reason (de laatste twee vrijwel nooit, en als ik ze gebruik samen). Daarnaast erg veel VST effecten en VSTi's.

John Deere schijnt ook wel goede trackers te maken.

Sietse
hahaha

Dat programma heb ik ook
Ook heb ik REAPER
en Fairstarsrecorder
en magix

Madtracker vond ik vroeger erg leuk. Ik heb een kameraad die er erg bedreven mee was. Mijn muzikale talenten zijn spijtig genoeg bijna niet bestaande.
Toch eens kijken naar die link hierbeneden.

BTW: John Deere, Tracker:

Gast
geplaatst: vandaag om 18:34 uur

geplaatst: vandaag om 18:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.