MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Apparatuur / MP3-speler op stereo

zoeken in:
Heey, ik heb laatst een stereo set gekocht
en toen ik de mp3 in de usb deed doet hij het niet
Want dan kan ik wel de hele dag wachten, maar hij doet het toch niet, want hij leest wel de hele tijd (het woordje READING komt dan in beeld van de mp3) En ik heb de functie van de stereo wel op CARD -- USB , en ik heb al een paar keer gebrobeert om andere liedjes erop te zetten, of gewoon 1 zodat het laden weinig tijd duurt, maar dat helpt niets hij blijft maar op READING staan en de stereo blijft gewoon op CARD--USB staan.
Een mp3 van een vriend van me doet het wel, dan duurt het enkel nog geen 1 seconde om te laden en dan staat de eerste nummer in beeld en kun je op play drukken, waarom wil dat niet bij mij?
En ik heb ook al een nieuwe mp3 gekocht, maar ook wil die niet.

Ik heb Support Plus mp3, en een MP CHART mp3 trouwens

Alvast bedankt.

Heeft je stereoset een aux-aansluiting? In dat geval kun je met een simpel verbindkabeltje gewoon je mp3-speler via de headphones-gaatje aan je stereo hangen.

Moet je wel nummers skippen via je mp3-speler, maar voor de rest werkt het prima

Oke.. Maar die aux aansluiting zit al aangesloten op mijn pc

Ik heb een nieuwe mp3 gekocht en nu doet hij het wel, toch bedankt voor de hulp

Gast
geplaatst: vandaag om 20:30 uur

geplaatst: vandaag om 20:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.