Heeft er iemand een idee hoe je een mix cd als mix, in zijn geheel dus, op je mp3 speler kan zetten ?
En dus niet als afzonderlijke tracks want dan is er altijd een pauze tussen elke track en dat verstoord de mix.
Een manier is om ze achter elkaar te zetten en vervolgens op te slaan als 1 grote mp3. Met Audacity gaat dat erg simpel. Licht programma waar je de nummers gewoon in kan slepen.
Ja die twee opties hierboven zijn de meest voor de hand liggende mogelijkheden. Mocht je Audacity willen gebruiken: http://audacity.sourceforge.net/download/ handig programma
Open gewoon alle MP3'tjes in Audacity en plak ze dan achter elkaar.
Bedankt voor de suggesties, ik ga audacity eens proberen. Als ik het me goed kan herinneren heb ik dat lang geleden eens gebruikt om zelf wat nummers aan elkaar te mixen.
In Overigen > Apparatuur > oplossing gezocht cd omzetten naar mp3 met overgangen:
Hallo,
Ik ben een groot fan van symfonische rock met de daarbij gebruikelijke overgangen van het ene naar het andere nummer.
Ik bedoel dus het in elkaar overlopen van 2 nummers.
Nu zet ik al geruime tijd wat muziek op mijn mp3-speler maar krijg het dan niet voor elkaar die overgangen ook zo te krijgen. Dus tussen elk nummer valt er een pauze.