menu

Overig / Apparatuur / Internet advies

zoeken in:
Ik ga binnenkort met een vriend op kamers wonen in een groot huis. Daarbij willen we gebruik maken van het internet. Nu is het probleem dat iemand anders al in dat huis zich heeft aangesloten op het internet. Nu heb ik gehoord dat je geen twee soorten profiders kan hebben of van dezelfde. Ik wil niet delen met de gene, omdat internet dan helemaal langzaam gaat. Ik moet tenslotte vol op kunnen gamen .....en voor school... Heeft iemand tips ??

Sietse
wat voor soort huis is het, heeft die persoon kabel of iets van ADSL. Krijg je een eigen telefoon aansluiting.

Wat voor verbinding is er al, misschien is dit wel een 8mbit verbinding, dan heb je bij gamen echt totaal geen probleem (das 1mb/s down, en meestal zo'n 250 up)

avatar van starbright boy
En als die persoon een breedbandverbinding heeft die kan hij erg eenvoudig een duurder en sneller abonnement nemen als jij zou willen doet. Het kost hem niet veel meer, want jij gaat toch meebetalen en je hebt genoeg snelheid om samen te doen.

avatar van L_T_B
Slowchat verwijderd.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:46 uur

geplaatst: vandaag om 15:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.