MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Apparatuur / CD afspelen in WinAmp

zoeken in:
Hallo,

Ik wil graag mijn Radiohead CD Hail To The Thief afspelen in WinAmp, maar dat lukt niet. Dit kunststukje heeft namelijk een eigen spelertje op de CD. Weet iemand hoe ik de CD alsnog kan afspelen met WA?

Via File - Play Folder lukt het niet.

Bij voorbaat dank,

Herman

Sietse
eventueel zou het mogelijk moeten zijn door terwijl je de cd in de cdrom speler stopt de control toets in te duwen (dit zou moeten zorgen voor het uitschakelen van autoplay, als ik me niet vergis) daarna de cd met rechtermuisknop>explore
Als het goed is zie je dan enkele rare files staan (de cd-files/audiotracks) selecteer deze en sleep ze naar WinAmp. Dit zou denk ik moeten werken, als ik moet geloven wat ik allemaal op internet lees. Als het niet zo is, ff googlen vrees ik.

Het schijnt shift te zijn, volgens een stukje op Slashdot. Ik waag zo nog een poging, eerst Styrofoam afluisteren.

Lees dit eens, misschien is het hetzelfde: http://www.musicmeter.nl/?albu...

Nee, dat is weer iets anders, maar even goed interessant, want ik heb hetzelfde bij een New Order single. Als ik die in mijn computer stop, speelt ie alleen het videoclipje af, terwijl ik juist de remixes wil horen.

Shit, ik had een omzet programma. Kon je files omzetten. Maar had niets om om te zetten dus weg gedaan. Als ik er weer op kom (site) plaats ik het.

Ik hoor het graag. Het is me nog niet gelukt.

http://www.audio-converter.com...

daarmee kan je bestanden omzetten. Hoop dat het voor je werkt! Succes. je kan er maar 10 omzetten dan moet je dacht ik registreren maar dan verwijder je het en installeer je het weer. Eitje.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:10 uur

geplaatst: vandaag om 15:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.