Ik wil graag mijn Radiohead CD Hail To The Thief afspelen in WinAmp, maar dat lukt niet. Dit kunststukje heeft namelijk een eigen spelertje op de CD. Weet iemand hoe ik de CD alsnog kan afspelen met WA?
eventueel zou het mogelijk moeten zijn door terwijl je de cd in de cdrom speler stopt de control toets in te duwen (dit zou moeten zorgen voor het uitschakelen van autoplay, als ik me niet vergis) daarna de cd met rechtermuisknop>explore
Als het goed is zie je dan enkele rare files staan (de cd-files/audiotracks) selecteer deze en sleep ze naar WinAmp. Dit zou denk ik moeten werken, als ik moet geloven wat ik allemaal op internet lees. Als het niet zo is, ff googlen vrees ik.
Nee, dat is weer iets anders, maar even goed interessant, want ik heb hetzelfde bij een New Order single. Als ik die in mijn computer stop, speelt ie alleen het videoclipje af, terwijl ik juist de remixes wil horen.
daarmee kan je bestanden omzetten. Hoop dat het voor je werkt! Succes. je kan er maar 10 omzetten dan moet je dacht ik registreren maar dan verwijder je het en installeer je het weer. Eitje.