MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Apparatuur / YouTube Music Downloader??

zoeken in:
hey!
ik zoek een programma waarmee je liedjes van YouTube kan downloaden en om kan zetten in mp3 formaat.
ik zoek er al een tijdje naar maar ik weet niet hoe het heet dus als iemand weet hoe het heet of waar ik het kan downloaden?!
graag!
xx.

Ik zou niet weten waarom je dit zou willen.

Misterfool
nou ik download meestal geen nummers maar voor presentaties is het soms handig dat je het beeldmatriaal van youtube kan downloaden en in je powerpoint kan zetten.

Kun je toch beter een mp3 downloaden?

Hehe, je hebt waarschijnlijk eroverheen gelezen dat Misterfool de filmpjes download voor het beeldmateriaal (wat niet in mp3's zit).

Verder worden sommige filmpjes verwijderd van youtube dus kun je ze downloaden om te voorkomen dat je ze later niet meer kunt zien, en ook als ergens geen internet is kun je toch de filmpjes zien als je ze al hebt. Verder kun je ook youtube filmpjes editen als je ze download en daarvan nieuwe filmpjes maken.

Berichten omtrent illegale downloadprogramma's verwijderd.

Sietse
kun je volgende keer mijn legale tips laten staan?

Sietse
en die programma's is niets illegaal aan.
Dat er gebruikers zijn die illegale praktijken uit halen...tsja, dat is aan die gebruikers.

jammer dat ik de illegale programmas en legale tips niet heb gelezen, als er meer mensen zijn die ideetjes hebben....?

Sietse
Je kunt legaal muziek kopen in iTunes of verschillende webshops all over.
Ook kun je natuurlijk gewoon de cd rippen naar mp3 en deze op je mp3 speler zetten.

maar ik ga geen muziek kópen als het ook gratis kan ,, en ik heb niet zo veel cd 's ... maar toch bedankt voor t idee

Sietse
ok, en verwacht je op die manier hier nog hulp te krijgen?
Voor niets gaat de zon op hoor.

Je kunt het wat tips verder bij mij vergeten...
Ik heb niets tegen downloaden, maar wel als het ter vervanging van kopen is.

Any Video Converter Professional.

Werkt prima. Download niet alleen de video's van youtube naar je pc, maar kan er ook meteen een mp3 van maken in hele goede kwaliteit.

En wat is er illegaals aan een officieel programma om verschillende formale audio of video te converteren? En wat er op youtube staat is nooit ergens te koop geweest in die hoedanigheid.

Tuurlijk is dat wel te koop geweest, het is niet voor niets zo dat clips vaak offline worden gehaald door de rechthebbenden.

Ik gebruik iets van DVDVideoSoft, Free Youtube To Mp3 Converter. Vreselijk handig, vooral als je het nergens anders kunt vinden.

Stijn_Slayer
Zamzar.com vind ik het makkelijkste.

Ik heb ook van die programma's gehad, maar na een tijdje deden die het steeds niet meer.

ik gebruik free studio manager. hier zit ook een youtube tot mp3 coverter in maar ook films tot mp3 maken. zo kun je van een mooi liveconcert een cdtje maken! ipod converteren en nog veel meer. perfect programmatje en vrij makkelijk te gebruiken. ook voor de mensen die het gewoon voor de lol doen dus je hoeft geen professionele kennis te hebben

Kos
VDownloader van Vitzo is wel erg relaxed..

Gast
geplaatst: vandaag om 04:56 uur

geplaatst: vandaag om 04:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.