MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Apparatuur / DVD Audio branden - Tips ?

zoeken in:
Hoe kan ik het beste DVD Audio branden?

Met Nero? Moet wel in elke DVD speler kunnen worden afgespeeld.

Alvast dank voor tips.

Antonio
Ik heb even snel zitten Googlen en wellicht is deze link wat voor je ?

Of...:
JoJo's Video en DVD pagina
Forum DVD.nl

Wat Googlen al niet kan doen . Audio dvd kan sowieso gebrand worden met programma's zoals Nero of Sonic etc.

Antonio
IntoMusic schreef:

Wat Googlen al niet kan doen .

Inderdaad...

hahahahahahaha, ik kom niet meer bij. Durf bijna niet te vragen hoe je dat hebt geflikt...

Wacht maar, ik Google er wel even naar

Gevonden... hahaha wat gaaf he
http://google.h4ck.nl/

Jongens dank je. Uiteraard kan ik best Googlen maar het is handig om ook even wat meningen te horen wat men gebruiksvriendelijk e.d. vindt. Bedankt dus.

Beetje geinen is toch leuk...

Zat gister nog te bedenken dat je aan Nero (grappig, want zo heet mijn hond ook) ook al voldoende hebt. Als je de meest complete uitvoering van het programma hebt, zit daar volgens mij ook al een optie bij dat je audio dvd's kan maken.

Kan niet in jouw portomonnee kijken en weet ook niet wat je al in huis hebt, maar check deze link eens van Nero zelf:
Versie vergelijk

Succes!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:17 uur

geplaatst: vandaag om 08:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.