MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Apparatuur / Foobar

zoeken in:
Heb even een vraagje over Foobar. Wanneer ik Foobar aan heb staan en het venster gemaximaliseerd is, kan ik geen andere programma's meer openen vanuit de taakbalk. Foobar blijft dan gewoon in beeld staan.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Kon zo snel de instelling niet vinden.

Gallow
Alt+A

Ook te vinden door view -> always on top

Yes, dat zocht ik. Thanks Gallow!

Ik heb ook een vraagje over foobar. Eerder wist ik hoe ik moest converteren nu niet meer. Ik ben Flac naar mp3 aan het converteren en nu staat er please locate lame.exe. Wat moet ik nu doen?

Gallow
Heb je Lame MP3 op je pc geïnstalleerd? Dit is overigens wel een goede handleiding;

http://www.afterdawn.com/guides/archive/how_to_convert_flac_files_to_mp3.cfm

Nee Lame MP3 heb ik nog niet, bedankt!

En hoe installeer ik Lame eigenlijk

Ja die had ik al gevonden en ik heb Lame ook gedownload als zip bestand en uitgepakt maar wat moet ik dan doen want dan zijn er 2 ddl bestandjes?

Gvd, ben ik gewoon vergeten hoe ik de last.fm scrobbler-plugin aanzet in m'n Foobar zelf. Waar kun je dat doen? Ik weet zeker dat ik iets essentieels over het hoofd zie

File --> Preferences --> Tools / Audioscrobbler ? Zo moeilijk kan het niet zijn. Heb je de plug-in wel geïnstalleerd?

Aight, gevonden, ik had blijkbaar de plug-in voor Foobar 0.9 geïnstalleerd ipv die voor Foobar 0.9.4.

Speciaal voor Mac-gebruikers: hier een dmg die foobar2000 gekoppeld met Wine installeert. Lees de beschrijving in de link voor meer info, en PM maar als je tegen een probleem aanloopt (hij loopt hier als een trein).

Ok, wat scheelt er met Foobar2000 dat hij wel opstart, normaal doet, maar vanaf ik een nummer wil afspelen blijft haperen op de bloedmooie 0:00 en volledig blokkeert?

Waarom speelt Foobar soms gewoon door als ik een nummer afspeel en stopt hij soms na één nummer al (wat nu dus de hele tijd zo is)? Tot nu toe vind ik iTunes overigens veel fijner en overzichtelijker.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:48 uur

geplaatst: vandaag om 17:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.