MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Apparatuur / Van 3 mm naar aux

zoeken in:
Hallo,

waarschijnlijk is deze vraag al vaak gesteld, maar ik stel 'm toch nog maar een keer. Ik wil mijn pc aansluiten op een stel boxen. De boxen hebben zelf geen voeding (geen stekker) en hebben een ouderwetse (zo een met schroeven) aux-in/uitgang, terwijl mijn pc natuurlijk hip is met 3 mm kabels.

Wel, vroeger had ik een versterker ertussen staan en zodoende werkte het. De versterker is echter kapot, dus nu vroeg ik mij af of er andere opties zijn. Zeker omdat ik vrij weinig centjes voor zulke grappen heb.

Als iemand iets weet, heel erg graag!

Alvast bedankt, Maurits

[email protected]

Kijk anders in het volgende topic: Grote Audio topic. Ik denk dat je aan een Jack kabel moet denken.

Je oude boxen gebruiken kan in jouw geval alleen met versterker ertussen. Enige andere oplissing is een paar aktieve (dwz met ingebouwde versterker) pc-luidsprekertjes (spotgoedkoop). Er bestaan ook kleine dingetjes met usb-voeding.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:10 uur

geplaatst: vandaag om 10:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.