MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Apparatuur / Welke NAS voor je muziek via netwerk?

zoeken in:
Hoi,

Ben mij de laatste maanden meer en meer aan het oriënteren om mijn bijna 2500 cd's te digitaliseren. Mijn artwork van de cd's heb ik al volledig gedigitaliseerd en tevens ben ik eruit welke rip-software ik ga gebruiken (EAC).

Wil graag deze topic gebruiken om de ervaring met Network Attached Storage (NAS) te delen en welke opzet, type en schijfgrootte een ieder heeft gekozen?

Mijn aandacht is gevallen op de NAS van LG met DVD-RW: N2R1D. Voor 270 euro kun je deze al aanschaffen met 2x2TB aan schijven en de review op Tweakers.net ziet er veel belovend uit. Nadeel is dat deze via draad op het netwerk moet...

Ik zelf heb een soort server draaien. Maar het enige waar je op moet letten, is dat de nas de software van je muziekstreamer kan draaien. Deze NAS ziet er verder prima uit. Wat je verder ook af en toe in de gaten kan houden, zijn de webdag aanbiedingen. bijvoorbeeld: www.webkoop.nl[/url] hier komen heel af en toe erg mooie NAS-en voorbij, voor zeer schappelijke prijzen.

Edit: Ik zie nu net dat berichtje in juli al getypt is. Dus heb je hem alsnog gekocht?

Gast
geplaatst: vandaag om 04:57 uur

geplaatst: vandaag om 04:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.