menu

Overig / Apparatuur / Versterker voor platenspeler gezocht!

zoeken in:
Ik heb recentelijk een nieuwe Technics FG Servo SL 22 gekregen maar ik heb thuis geen versterker. Weet iemand wat een goede/goedkope (eventueel) versterker is die ik hier tussen kan zetten? Het betreft een phono-uitgang. Ik ben desperately op zoek naar een versterker! Iemand die me kan helpen; bij voorbaat dank!

avatar van jurado
Hoi Joost,
ligt er beetje aan wat je wil natuurlijk maar een erg leuke versterker vindt je hier , ik gebruik zelf ook zo'n versterker en ben er erg content mee, niet al te duur en kwalitatief erg goed. Lekker warm vintage geluid.
Op marktplaats kan je al snel een leuk versterkertje vinden voor een zacht prijsje. Succes!

avatar van Tony
Genoeg receivers op de markt met een Phono uitgang, Onkyo bijvoorbeeld.

avatar van jurado
Joost mag het weten
Denk dat hij al voorzien is.

avatar van T8T
T8T
Ook wel interessant hoe tevreden de topic plaatser is over de versterker en platenspeler combi.

Als de versterker nog niet gevonden is dan is conrad.nl misschien wel een idee om daar versterkers te bekijken. Daar zag ik low budget stereo versterkers nieuw met goede recensies.

Beter is het om een aparte phono voorversterker te kopen. Je vindt ze in alle prijsklassen.

buizen
Joost zal zijn versterker inmiddels wel hebben gekocht/gekregen maar de mensen die een goede buizenversterker zoeken voor een bijzonder aantrekkelijke prijs zou ik willen adviseren in elk geval eens een Yarland te beluisteren. Ongelooflijk wat een kwaliteit voor zo weinig geld (instapmodel 300 euro). Nee, ik heb er geen aandelen in maar ben wel enthousiast.
Voorzover ik het begrepen heb is Yarland begonnen door twee Nederlanders die vonden dat voor een klein budget voor iedereen een top-buizenversterker haalbaar moet kunnen zijn. Een gevecht tegen de grote heersende merken. Deze twee audiofielen hebben dus de Yarland opgezet en laten dit in China maken (kostenreductie) en ik heb nog geen slechte ervaringen of recensies gehoord of gelezen.
Google maar eens.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:50 uur

geplaatst: vandaag om 09:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.