MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Apparatuur / Sony stereo steeds in stand by

zoeken in:
Hallo,
ik bezit een stereo keten Sony Cmt Gpz7 ; prima toestel, maar sinds kort slaat het steeds op stand by !
ik heb al op site van Sony gekeken, alles gecontroleerd, maar nog steeds blijft het toestel op stand by flikkeren. Kan iemand me raad geven ? Of heeft iemand hetzelfde probleem ?
thanks bij voorbaat,
Help center bellen van Sony is een beproevende onderneming !! dus eerst hier eens polsen ....
fijne dag,

Stekker eruit, voorzichtig openschroeven en met bv een scheerkastje, nogal behoedzaam met de stofzuigerslang erbij het stof wat je ziet bij relais, schakelingen en printjes verwijderen.
Ook bij de luidspreker uitgangen/kabels kan stof en vuil het uitschakelen veroorzaken.

mijn sony integrared av amplifier ta AV480 staat op stand by hoe zet ik dat uit ik kan de stan by niet ui zetten

Gast
geplaatst: vandaag om 22:40 uur

geplaatst: vandaag om 22:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.