menu

Mijn Updates +
Overig / Apparatuur / Midi piano progamma's

zoeken in:
Hallo

Ik heb onlangs een midi keyboard gekocht voor mijn dj progamma's.

Nu wil eigenlijk piano leren maar ik kan geen progamma vinden die ervoor kan zorgen dat het net lijkt of ik een piano speel met noten erop.

Heeft iemand ideeën? Of weet iemand een goeie progamma?

Wellicht is Native Instruments The Giant iets voor jou. Ik ben verre van een kenner maar het klinkt in mijn oren wel erg mooi

FRIPI
Als je een DAW gebruikt dan zit daar altijd wel een piano instrument in.

Je kan ook standalone instrumenten kopen zoals FM8 van NI en andere merken. Ik moet er wel bij zeggen dat je met een DAW (FL Studio, Ableton Live 9 of Logic) wel completer af bent al is de vraag natuurlijk wel of je ook wil gaan opnemen. De eerste is ook het goedkoopst en daarna Logic (Apple only).

Let op met vertraging als je pc niet genoeg geheugen heeft en een audio interface is ook niet verkeerd om te gebruiken.

Succes

Gast
geplaatst: vandaag om 21:13 uur

geplaatst: vandaag om 21:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.