MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Soul, Funk en R&B / Musicmeter's R&B en Nu-Soul kenners

zoeken in:
Martino
Dit is iets dat ik liever van een ander hoor als van de persoon zelf, maar:

Wie zijn er hier op Musicmeter de algehele kenners van de genres R&B en Nu-Soul????

Tips uitwisselen etc.

Martino
Niemand?? Geen R&B en Nu-Soul kenners op deze site??

Dan moet ik mezelf maar aanbieden.

Allmusic

Martino
Wilde alleen maar weten op welke usernames ik moet letten in het geval van R&B en Nu-Soul

Martino schreef:
Wilde alleen maar weten op welke usernames ik moet letten in het geval van R&B en Nu-Soul

Maar dat zie je dan toch automatisch in dat topic.

Martino
Dus niemand die even een lijstje met Gebruikersnamen kan plaatsen? Gebruikersnamen van mensen die van de genres R&B en Nu-Soul op deze site zijn.

Candice
WeSsEl
Reijersen
SQ

Martino
Lekker egoïstisch Reijersen, om jezelf in het lijstje te zetten.

moviefreak#1
Martino schreef:

Dan moet ik mezelf maar aanbieden.

En Reijersen is egoïstisch

Martino
Ja, hij geeft en lijst en zet zichzelf erbij. Terwijl ik daar juist niet om vroeg.

Kos
Daar vroeg je wel om. Je vraagt toch om een lijstje van mensen die iets van die muziek weten? Nou, hij hoort daarbij.

Martino
Martino schreef:
Dit is iets dat ik liever van een ander hoor als van de persoon zelf, maar:

Voila.

Joh, maak je niet zo druk.

Mensen die zichzelf ook onder de kenners zien, maar ik vergeten ben in mijn lijstje. Sorry, maar onthou niet zo goed alle gebruikersnamen.

Thisisme
Voor vragen over Soul ben ik uw man.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:28 uur

geplaatst: vandaag om 23:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.