MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Soul, Funk en R&B / Online radiostations Nu-Soul?

zoeken in:
Hey alle nu-soul kenners hier,

Ik vroeg me af of jullie goeie online radiostations kennen die nu-soul muziek draaien. En dan bedoel ik dus echt nu-soul, dus geen r&b ofzo? Thanks alvast!!

groetjes,

Goeie vraag, ben ik al tijdje naar op zoek. En nog druk zoekende. Heb er wel een paar die nu-soul combineren met R&B, zal die zowiezo plaatsen. Maar als ik iets echt nu-souls heb hoor je t meteen.

Stations die uitsluitend nu-soul draaien zijn volgens mij nogal schaars.

Wat Reijersen al aangaf, is dat veel online radiostations de playlist vaak combineren met R&B. Ik luister zo af en toe wel eens via Live365. Een aantal stations die daar tussen zitten, draaien in de meeste gevallen wel Nu-Soul (like this one) ..enige probleem is dus dat het daar ook vaak afgewisseld wordt met R&B.

Anyway, ik hou me tevens aanbeloven als iemand leuke nu-soul stations kent

Thx, reijersen en candice!!
Ik dacht al dat het aan mijn search skills lag dat ik er geen goeie terugvond. Die van Live365 ken ik, maar zoals je al zei wordt daar nogal veel r&b tussen gedraaid. Vandaar m'n oproepje. Als ik zelf ondertussen iets zou vinden, zal ik het ook zeker posten .

Thisisme
Al wat gevonden? Ben hier ook wel in geïnteresseerd

Gast
geplaatst: vandaag om 23:27 uur

geplaatst: vandaag om 23:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.