MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Soul, Funk en R&B / Heruitgaven soul en funk albums

zoeken in:
Hoi,

Ik merk dat ik bij veel albums die ik wil kopen, vaak soul en funk uit de jaren '70, dat deze out-of-print zijn. Toch zie ik op bijvoorbeeld Amazon soms bij toeval dat een album heruitgebracht wordt, maar dan moet ik echt toevallig op dat album zoeken. Aangezien de oplages vaak klein zijn, moet je er tot overmaat van ramp ook vaak vroeg bij zijn. Omdat ik niet echt tijd heb om honderden piepkleine platenlabels in de gaten te houden, vroeg ik me af of er sites zijn die komende heruitgaven verzamelen in een mooi overzicht. Ik kon het zelf eigenlijk niet vinden.

Is er iemand die een idee heeft?

Raffael1977
Op dusty groove kan je veel re-issues vinden van oude funk/soul/jazz

Dank je! Ik zie er inderdaad veel staan, dus dit helpt zeker wel. Helaas hebben zij ook niet echt een complete lijst. Een aantal albums waarvan ik weet dat die binnenkort beschikbaar zijn, staan er bijvoorbeeld niet op.

Raffael1977
Het is gewoon te vinden maar heb een idee dat je gewoon te lui bent om te zoeken. Bij hun staat al het nieuwe dat uit komt erop maar dan moet je ff kijken.

Als je funk re-release of re-issues intoets op google krijg je een hele lijst die je langs kan gaan.

Ik ben zeker niet te lui om te zoeken! Twee albums van Swamp Dogg (o.a. Total Destruction of Your Mind ) worden heruitgebracht, deze komen in maart. Toch kan ik ze niet vinden op dusty groove (niet bij Coming Soon en ook niet via het zoekvenster).

Raffael1977
Ik doe niets met LP's dus geen probleem.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:18 uur

geplaatst: vandaag om 23:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.