menu

Genres / Jazz / Problemen bij remastered Julie Driscoll, Brian Auger & The Trinity - Open

zoeken in:
Hallo,

Weet niet of ik hier op de juiste plaats ben, maar ik heb een jaartje geleden een 2 maal 180 grams re-issue van de dubbelaar "Open" van Julie Driscoll cs (zijde D blank) aangeschaft.

De LP was verzegeld in een oranje-rode hoes met sluitsticker. Het label is Earmark, nummer 42049 en, voorzover ik kan zien, geperst in Italië.

Het probleem is dat het klinkt alsof ik naar een hele oude cassette zit te luisteren, geen beschadigingen maar ook geen helderheid, geen diepte, eigenlijk niets..

Heeft misschien nog iemand dezelfde problemen met deze re-issue? Op deze manier is hij echt niet te beluisteren....

Alvast bedankt voor eventuele opmerkingen en raad,

Groeten,

Leon

Gast
geplaatst: vandaag om 01:03 uur

geplaatst: vandaag om 01:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.