MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Party Like the 00's KO

zoeken in:
Waar zijn die Yves LaRock fans als je ze nodig hebt?

141 Rune - Calabria vs. Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love

0-0

1-0

Met enige tegenzin.

1-1

doe het gewoon.

1-3

Niks om je voor te schamen. Naar mijn mening zelfs één van de allerbeste #1-hits. Wel twee nieuwe dingen geleerd. Kölsch heette voorheen Rune. Rune/Kölsch heeft het origineel van Destination Calabria gemaakt. Jammer dat het wat saaiig is.

Teunnis schreef:

Niks om je voor te schamen. Naar mijn mening zelfs één van de allerbeste #1-hits. Wel twee nieuwe dingen geleerd. Kölsch heette voorheen Rune. Rune/Kölsch heeft het origineel van Destination Calabria gemaakt. Jammer dat het wat saaiig is.

Serieus? Oh wow, wist ik niet. Best grappig, had ik niet 1-2-3 bij elkaar gezocht.

Teunnis schreef:
1-3

Die heb ik laatst nog geplaatst in het mash-uptopic (het is een mash-up met het originele Destination Unknown van Alex Gaudino en Crystal Waters), maar dat Rune en Kölsch een en dezelfde persoon zijn had ik dan weer geen weet van!

142 The Underdog Project ft. Sunclub - Summer Jam 2003 vs. Sebastien Tellier - La Ritournelle

0-1

1-2 die tweede is veel beter, maar ook veel meer een chillnummer.

5-2

143 DJ Korsakoff vs. Outblast - Unleash the Beast vs. Kid Cudi vs. Crookers - Day 'N' Nite

1-0 geniaal nummer vond ik dat vroeger

Cudi door?

Jep.

144 Booka Shade - Body Language (Interpretation) vs. Legowelt – Sturmvogel
0-1

0-4

Sterke battle maar andere is echt meer losgaan

Gast
geplaatst: vandaag om 16:21 uur

geplaatst: vandaag om 16:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.