MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 90's K.O.

zoeken in:

76. Next - Too Close Vs. Ween - It's Gonna Be (Alright)

Johnny Marr schreef:
was even verstrooid.

En na jou nog een paar makke schapen die ook maar wat zitten te doen

aERodynamIC schreef:
(quote)

En na jou nog een paar makke schapen die ook maar wat zitten te doen

Vorige battle staat op andere pagina, je denkt toch niet dat ik al die nummeringen uit m'n hoofd weet ?

GrafGantz schreef:
Vorige battle staat op andere pagina, je denkt toch niet dat ik al die nummeringen uit m'n hoofd weet ?

Na 73 komt toch echt geen 488. Meeeeehhhhhh.

En inderdaad u bent ook nog eens een lui schaap, want een nieuwe battle posten zit er ook niet in

Welk deel van "die 73 stond op een vorige pagina" begrijp je niet hier? Moet ik het anders eens in caps proberen, SPECIAAL VOOR DE OUDEN VAN DAGEN VAN MUME? ?

aERodynamIC schreef:
En inderdaad u bent ook nog eens een lui schaap, want een nieuwe battle posten zit er ook niet in

Heb even teruggezocht maar weet even niet over welke battle je het hebt hier. Je weet dat we tot de 6 gaan deze ronde? ?

GrafGantz schreef:
Welk deel van "die 73 stond op een vorige pagina" begrijp je niet hier? Moet ik het anders eens in caps proberen, SPECIAAL VOOR DE OUDEN VAN DAGEN VAN MUME? ?

Dan ben je nog een makker schaap dan ik al dacht en ook nog eens luier en daar is geen caps lock voor nodig! Mijn hemel hoe lastig kan het zijn om op de vorige pagina te kijken. Volg jij alles en iedereen zo makkelijk???? Dan gaan wij snel eens praten

GrafGantz schreef:
Heb even teruggezocht maar weet even niet over welke battle je het hebt hier. Je weet dat we tot de 6 gaan deze ronde? ?

Lieve schattebout, zijne luiigheid, u plaatst niet graag een nieuwe battle als u de laatste was... en ik ben te oud om alles hier op te voeren en terug te zoeken (ouderdom is wat anders dan te lui zijn).

Ik ga toch niet bij elke KO hier op een eerdere pagina kijken of iemand anders wellicht een fout gemaakt heeft? Jij loopt echt met molentjes ?

GrafGantz schreef:
Ik ga toch niet bij elke KO hier op een eerdere pagina kijken of iemand anders wellicht een fout gemaakt heeft? Jij loopt echt met molentjes ?

Ouderdom was het toch? Ik kan me toch echt wel enigszins heugen waar we ongeveer zitten.... hoe oud was u ook al weer?

aERodynamIC schreef:
Lieve schattebout

?

aERodynamIC schreef:
(quote)

Ouderdom was het toch? Ik kan me toch echt wel enigszins heugen waar we ongeveer zitten.... hoe oud was u ook al weer?

Ik ben nog een jeugdige dertiger, en u?

En vervolgens zijn we 3 pagina's verder met onze liefdesverklaringen en is iedereen de draad kwijt

GrafGantz schreef:
Ik ben nog een jeugdige dertiger, en u?

28....

dat zou je onderhand moeten weten.

Mijn nederige excuses aan alle deelnemers in dit topic. We zullen onze conversatie voort zetten per pm. De popcorn kan weer terug in de kast.

Oh ja, voor het 20e jaar op rij was het toch? ?

Nog stemmers?

76. Next - Too Close Vs. Ween - It's Gonna Be (Alright)

3-2

77. The Walkabouts - The Light Will Stay On Vs. Pulp - Do You Remember the First Time?

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 19:11 uur

geplaatst: vandaag om 19:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.