Muziek / Muziekgames / Knock-out 2003
zoeken in:
0
geplaatst: 3 april 2006, 09:19 uur
Reijersen schreef:
En kijk nou, niet eens een hiphop plaat in de laatste 8. Wat verrassend
Outkast was de laatste
(quote)
En kijk nou, niet eens een hiphop plaat in de laatste 8. Wat verrassend

Outkast was de laatste

Dat soort dingen worden er steeds consequent tussenuit gewied. En wees maar gerust, Outkast heeft het ook enkel gehaald omdat er geen bekende rockertjes tegenover stonden.

0
geplaatst: 3 april 2006, 09:28 uur
Je kunt anders moeilijk zeggen dat er nu bekende rockertjes in de halve finales staan ?
En Outkast had er nog eerder uitgelegen als meer mensen Fading Collection hadden gekend.
0
geplaatst: 3 april 2006, 14:18 uur
Onderhond schreef:
Dat soort dingen worden er steeds consequent tussenuit gewied. En wees maar gerust, Outkast heeft het ook enkel gehaald omdat er geen bekende rockertjes tegenover stonden.

Ach, wees blij dat tenminst 1 electronicplaat de halve finales heeft gehaald.

0
geplaatst: 3 april 2006, 14:20 uur
Patrick Wolf ? 
Eerst horen en dan geloven
. Z'n opvolger staat op een overtuigde 0.5*, en heeft totaal niks met electronic te maken. Maar gezien de reacties zou Lycanthropy wat meer die richting moeten ingaan.
Zal er binnekort eens naar op zoek gaan.

Eerst horen en dan geloven
. Z'n opvolger staat op een overtuigde 0.5*, en heeft totaal niks met electronic te maken. Maar gezien de reacties zou Lycanthropy wat meer die richting moeten ingaan.Zal er binnekort eens naar op zoek gaan.
0
geplaatst: 3 april 2006, 14:25 uur
Ik kan me niet voorstellen dat je meer dan - wel - 1,0 zou stemmen. Maar waarschijnlijk vind je hem nog vreselijker dan Wind In The Wires. 

0
geplaatst: 3 april 2006, 15:37 uur
Je kan het jezelf ook besparen en iets luisteren waarvan de kans groter is dat je het wel leuk vindt....
0
geplaatst: 3 april 2006, 15:49 uur
De finale!
T/m 9, tot 2 verschil....
A Silver Mt. Zion - "This is Our Punk Rock", Three Rusted Satellites Gather + Sing vs. Sufjan Stevens - Michigan
1-0
T/m 9, tot 2 verschil....
A Silver Mt. Zion - "This is Our Punk Rock", Three Rusted Satellites Gather + Sing vs. Sufjan Stevens - Michigan
1-0
0
geplaatst: 3 april 2006, 15:52 uur

Het gaat hard opeens!
Volgens mij zijn postrockers meer avondmensen.

0
ElMeroMero
geplaatst: 3 april 2006, 15:59 uur
Wordt Sufjan Stevens de ultieme Dictator van de KO's op deze site ?
3-6 ASMZ
3-6 ASMZ
0
Toine Rorije
geplaatst: 3 april 2006, 16:16 uur
Tja, het is ook niet meteen mijn winnaar, maar iig beter dan de andere finalist
3-7
3-7
0
geplaatst: 3 april 2006, 16:40 uur
4-8 ASMZ
Wat iedereen hier in die suffe jan ziet is mij nog steeds een raadsel.
Wat iedereen hier in die suffe jan ziet is mij nog steeds een raadsel.
* denotes required fields.