MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz #2

zoeken in:
7 is van het album Supervisie denk ik, kan maar niet bedenken welke track het is. Niet gewoon de titeltrack?

Album van 2: Verschil Moet Er Zijn?

Arrie schreef:
(quote)

Staat ie niet op Zakenman?

Nee geloof dat het de 4e track van Mijn Pad is. Destijds dat album nogal grijsgedraaid als tiener

Ik zit vooral m'n hoofd te breken over die Engelstalige, wat kan dat zijn...

catdog schreef:
(quote)

Nee geloof dat het de 4e track van Mijn Pad is. Destijds dat album nogal grijsgedraaid als tiener

Hahaha dan geloof ik je. Had een vriend die er veel naar luisterde, maar ikzelf toch aanzienlijk minder

9. Partysquad - im sorry?

zaaf
TUSSENSTAND

1. Ik Ben Je Zat (nummer geraden door Edgar18) Ali B (artiest geraden door Edgar18) Vertelt Het Leven Van de Straat (2004) (album geraden door catdog)
albumwaardering: 1,75 (169)

2. Even Stil (nummer geraden door Arrie) Brainpower (artiest geraden door Edgar18) album uit 2005
albumwaardering: 3,00 (89)

3. Aye (nummer geraden door catdog) Dio (artiest geraden door catdog) Rock & Roll (2008) (album geraden door catdog)
albumwaardering: 2,95 (118)

4. Als Zij Langsloopt (nummer geraden door catdog) Flinke Namen (artiest geraden door catdog) Superstuntwerk (2009) (album geraden door catdog)
albumwaardering: 2,72 (71)

5. Bagagedrager (nummer geraden door Edgar18) Gers Pardoel (artiest geraden door Edgar18) Deze wereld Is van Jou (2011) (album geraden door catdog)
albumwaardering: 2,66 (79)

6. Waar Is Kraan? (nummer geraden door Edgar18) Kraantje Pappie (artiest geraden door Edgar18) Crane (2012) (album geraden door Arrie)
albumwaardering: 2,79 (71)

7. Supervisie (nummer geraden door Arrie) Lange Frans & Baas B (artiest geraden door Arrie) Supervisie (2003) (album geraden door Arrie)
albumwaardering: 1,85 (86)

8. Brief Aan Jou (nummer geraden door Arrie) The Opposites (artiest geraden door Arrie) Succes/Ik Ben Twan (2010) (album geraden door Arrie)
albumwaardering: 2,94 (77)

9. I'm Sorry (nummer geraden door jordidj1) The Partysquad (artiest geraden door jordidj1) De Bazen Van De Club (2006) (album geraden door catdog)
albumwaardering: 2,64 (84)

10. Mammie (nummer geraden door catdog) Yes-R (artiest geraden door Arrie) Mijn Pad (2005) (album geraden door catdog)
albumwaardering: 2,56 (70)

catdog: 11
Arrie: 9
Edgar18: 7
jordidj1: 2

8. Negativ?

9. De Bazen van de Club

jordidj1 schreef:
9. Partysquad - im sorry?

Oh had in m'n hoofd dat dat RMXCRW was, kon me niet voorstellen dat die zoveel stemmen hadden. Wel met Gio toch? Of verwar ik gewoon nummers?

Oh album moest ook. KUT

Ja wel gio Arrie. Heerlijk nummertje though

Oh ik zie dat RMXCRW ook een featuring is

8. Nino?

Ik kan me niet herinneren dat Nega of Nino de Top 40 hebben gehaald

Oh is het ook nog top 40

8 The Opposites?

zaaf
Track 8 nog en het albumpie van BP

Ooooh volgens mij weet ik hem! Brief aan Jou van Ik Ben Twan

8. Thunder?

Nouja dat dubbelalbum. Ben even kwijt hoe Willems kant heet

Album van Brain is die tussen Verschil Moet Er Zijn en Hart / Hard. Even brainstormen

zaaf
Arrie schreef:
Album van Brain is die tussen Verschil Moet Er Zijn en Hart / Hard. Even brainstormen

Even Stil heet die ook gewoon toch?

Arrie schreef:
Nouja dat dubbelalbum. Ben even kwijt hoe Willems kant heet

Succes. Succes / Ik Ben Twan is het dus.

catdog schreef:
Even Stil heet die ook gewoon toch?

?‍♂️

zaaf
1. Ik Ben Je Zat (nummer geraden door Edgar18) Ali B (artiest geraden door Edgar18) Vertelt Het Leven Van de Straat (2004) (album geraden door catdog)
albumwaardering: 1,75 (169)

2. Even Stil (nummer geraden door Arrie) Brainpower (artiest geraden door Edgar18) Even Stil (2005) (album geraden door catdog)
albumwaardering: 3,00 (89)

3. Aye (nummer geraden door catdog) Dio (artiest geraden door catdog) Rock & Roll (2008) (album geraden door catdog)
albumwaardering: 2,95 (118)

4. Als Zij Langsloopt (nummer geraden door catdog) Flinke Namen (artiest geraden door catdog) Superstuntwerk (2009) (album geraden door catdog)
albumwaardering: 2,72 (71)

5. Bagagedrager (nummer geraden door Edgar18) Gers Pardoel (artiest geraden door Edgar18) Deze wereld Is van Jou (2011) (album geraden door catdog)
albumwaardering: 2,66 (79)

6. Waar Is Kraan? (nummer geraden door Edgar18) Kraantje Pappie (artiest geraden door Edgar18) Crane (2012) (album geraden door Arrie)
albumwaardering: 2,79 (71)

7. Supervisie (nummer geraden door Arrie) Lange Frans & Baas B (artiest geraden door Arrie) Supervisie (2003) (album geraden door Arrie)
albumwaardering: 1,85 (86)

8. Brief Aan Jou (nummer geraden door Arrie) The Opposites (artiest geraden door Arrie) Succes/Ik Ben Twan (2010) (album geraden door Arrie)
albumwaardering: 2,94 (77)

9. I'm Sorry (nummer geraden door jordidj1) The Partysquad (artiest geraden door jordidj1) De Bazen Van De Club (2006) (album geraden door catdog)
albumwaardering: 2,64 (84)

10. Mammie (nummer geraden door catdog) Yes-R (artiest geraden door Arrie) Mijn Pad (2005) (album geraden door catdog)
albumwaardering: 2,56 (70)

catdog: 12
Arrie: 9
Edgar18: 7
jordidj1: 2

Ik ben op zoek naar de samples van de onderstaande tracks:

1. Alessandro Safina - Luna
2. Camila Cabello - Crying in the Club
3. Dr. Dre feat. Nate Dogg & Snoop Dogg - The Next Episode [David McCullum - The Edge] (zaaf)
4. Drake - In My Feelings [Lil' Wayne feat. Static Major - Lollipop] (jordidj1)
5. Fall Out Boy - Centuries
6. Groove Armada - My Friend
7. Ice Cube - It Was a Good Day [The Isley Brothers - Footsteps in the Dark] (zaaf)
8. Jason Derulo & David Guetta, feat. Nicki Minaj & Willy William - Goodbye
9. Robbie Williams - Rock DJ [Barry White - ...] (zaaf)
10. Selena Gomez - Bad Liar

Tussenstand:
zaaf: 2,5
jordidj1: 1

4. Lil Wayne lollipop

zaaf
3 The Edge - David McCallum

zaaf
9 Barry White met....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:00 uur

geplaatst: vandaag om 22:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.