Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz #2
zoeken in:
0
zaaf
geplaatst: 14 januari 2018, 14:34 uur
Ik doe de tweede hierbij en start hiermee deel b
Nog immer artist on alphabet
Black Thought, Busta Rhymes, Common, D'Angelo, Dwele, Guilty Simpson, J Rocc, Karriem Riggins, Madlib, MED en Pharoahe Monch
Anna Wise, Bilal, George Clinton, James Fauntleroy, Rapsody, Ronald Isley, Snoop Dogg en Thundercat
Lord Quas, MED, Stacy Epps, Viktor Vaughn en Wildchild
Apocalypse, Big Noyd, Edo. G, Jean Grae, Leschea, Punchline, Rahzel, Strick, The Beatnuts en Wordsworth
Bert Vrielink, Dries Bijlsma, Duvel, Fred Zomer, James, Jawat!, Josje, Maurits Boreel, Onno Wieten, Raymzter, Reinder van Raalte, Reuben Hamburger, Shyrock en Winne
Andrea Martin, Big Gipp, Cee-Lo, Cool Breeze, Jazzyfatnastees, Joi, Khujo, Screechy Peach, ShaJuanna Edghill, Sleepy Brown, Tamara, T-Mo, Trina Broussard, Whild Peach en Witchdoctor
De winnaar mag echt een nieuwe doen
1. J Dilla - The Shining (2006) Titmeister
2. Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly (2015) Jordidj
3. Madvillain - Madvillainy (2004) Arrie
4. Masta Ace - A Long Hot Summer (2004) Titmeister
5. Opgezwolle - Eigen Wereld (2006) Jordidj
6. OutKast - ATLiens (1996) Arrie
stand Jordidj en Arrie twisten om het eindbaasschap. Arrie komt sterk opzetten en Jordidj is nog steeds brak.
Titmeister heeft zich succesvol aan het front gemeld en nou maak ik er nog 1 als tie break!
Nog immer artist on alphabet
Black Thought, Busta Rhymes, Common, D'Angelo, Dwele, Guilty Simpson, J Rocc, Karriem Riggins, Madlib, MED en Pharoahe Monch
Anna Wise, Bilal, George Clinton, James Fauntleroy, Rapsody, Ronald Isley, Snoop Dogg en Thundercat
Lord Quas, MED, Stacy Epps, Viktor Vaughn en Wildchild
Apocalypse, Big Noyd, Edo. G, Jean Grae, Leschea, Punchline, Rahzel, Strick, The Beatnuts en Wordsworth
Bert Vrielink, Dries Bijlsma, Duvel, Fred Zomer, James, Jawat!, Josje, Maurits Boreel, Onno Wieten, Raymzter, Reinder van Raalte, Reuben Hamburger, Shyrock en Winne
Andrea Martin, Big Gipp, Cee-Lo, Cool Breeze, Jazzyfatnastees, Joi, Khujo, Screechy Peach, ShaJuanna Edghill, Sleepy Brown, Tamara, T-Mo, Trina Broussard, Whild Peach en Witchdoctor
De winnaar mag echt een nieuwe doen
1. J Dilla - The Shining (2006) Titmeister
2. Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly (2015) Jordidj
3. Madvillain - Madvillainy (2004) Arrie
4. Masta Ace - A Long Hot Summer (2004) Titmeister
5. Opgezwolle - Eigen Wereld (2006) Jordidj
6. OutKast - ATLiens (1996) Arrie
stand Jordidj en Arrie twisten om het eindbaasschap. Arrie komt sterk opzetten en Jordidj is nog steeds brak.
Titmeister heeft zich succesvol aan het front gemeld en nou maak ik er nog 1 als tie break!
1
geplaatst: 14 januari 2018, 14:41 uur
Haha ik ben tussendoor ook nog dingen voor werk aan het doen.
Is de eerste The Shining van J Dilla?
Is de eerste The Shining van J Dilla?
0
geplaatst: 14 januari 2018, 14:42 uur
Ach ja, ik heb vanochtend nog een video over Dilla gekeken...
0
zaaf
geplaatst: 14 januari 2018, 14:46 uur
JAAAAA!!!! en de enig overgebleven eindbaas is Titmeister!!
0
geplaatst: 14 januari 2018, 14:48 uur
Ik heb weer een tiental cryptische omschrijvingen van nummers, met artiesten op alfabetische volgorde. Succes!
2. Is het Wim die aftakelt of alleen zijn opoe’s ledematen? - Bill Withers - Grandma's Hands (Arrie)
5. Het gaat naar beneden als een donker huisdier Led Zeppelin - Black Dog (zaaf)
6. Met een dergelijke hoge opleiding laat hij je nooit in de steek Ph.D - I Won't Let You Down (Arrie)
7. Wellicht helpt educatie hem aan een dak boven zijn hoofd - Supertramp - School (zaaf)
9. Pasgeboren en willen nu al van alles meemaken - The Babys - A Piece Of The Action (zaaf)
Nog te raden:
1. Ik zit een paar huizen verderop zonder jou
3. Bloedcirculatie voor het vliegen
4. Vroeger was alles eveneens mooi
8. Vanaf het zuidelijk halfrond schieten op stilhangende ruimtevoertuigen
10. Pas maar op dat die oorlogsversiering er niet afspoelt, zo diep in het water
2. Is het Wim die aftakelt of alleen zijn opoe’s ledematen? - Bill Withers - Grandma's Hands (Arrie)
5. Het gaat naar beneden als een donker huisdier Led Zeppelin - Black Dog (zaaf)
6. Met een dergelijke hoge opleiding laat hij je nooit in de steek Ph.D - I Won't Let You Down (Arrie)
7. Wellicht helpt educatie hem aan een dak boven zijn hoofd - Supertramp - School (zaaf)
9. Pasgeboren en willen nu al van alles meemaken - The Babys - A Piece Of The Action (zaaf)
Nog te raden:
1. Ik zit een paar huizen verderop zonder jou
3. Bloedcirculatie voor het vliegen
4. Vroeger was alles eveneens mooi
8. Vanaf het zuidelijk halfrond schieten op stilhangende ruimtevoertuigen
10. Pas maar op dat die oorlogsversiering er niet afspoelt, zo diep in het water
0
geplaatst: 14 januari 2018, 15:00 uur
jordidj1 schreef:
1. Dire Straits - So Far Away? ???
1. Dire Straits - So Far Away? ???
Haha das niet echt een paar huizen verderop, of wel

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.