Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz #2
zoeken in:
0
zaaf
geplaatst: 12 april 2018, 20:15 uur
Helemaal goed. Die 1e was eigenlijk te makkelijk, het ging om de 2e link: sample van Ultramagnetic MC's' Give the Drummer Some werd prominent gebruikt in Smack My Bitch Up (met wat commotie tot gevolg)
0
geplaatst: 13 april 2018, 14:48 uur
Als Arrie de handschoen niet oppakt gooi ik een korte tussendoor.
Een bijzondere overeenkomst tussen drie van de grootste soulartiesten ooit (Sam Cooke, Otis Redding, Marvin Gaye), wat is deze overeenkomst?
Een bijzondere overeenkomst tussen drie van de grootste soulartiesten ooit (Sam Cooke, Otis Redding, Marvin Gaye), wat is deze overeenkomst?
0
geplaatst: 13 april 2018, 15:25 uur
Heel goed. En ze maakten ook allemaal soulmuziek. Maar die zoek ik niet. Het is iets wat best bijzonder is.
0
geplaatst: 14 april 2018, 13:20 uur
Hmmm, ik weet het niet. Jammer dat Otis Redding niet Otis Reddinge heette. Dan hadden ze namelijk allemaal een e achter hun naam gezet.
0
geplaatst: 14 april 2018, 13:24 uur
Ik denk dat Leo Blokhuis naar alle drie een kind heeft vernoemd.
1
geplaatst: 14 april 2018, 13:25 uur
Of ze hadden allemaal een verkeerde achternaam. Sam was geen kok, Otis geen reddingswerker en Marvin geen homoseksueel.
0
geplaatst: 14 april 2018, 14:35 uur
Maar even een simpele tussendoor:
Uit welke song komen deze twee regels?
They build up my body, break me emotionally
It's nearly killing me, but what a lovely feeling!
Uit welke song komen deze twee regels?
They build up my body, break me emotionally
It's nearly killing me, but what a lovely feeling!
0
zaaf
geplaatst: 14 april 2018, 14:52 uur
Over Kate Bush gesproken, elders op de site vindt een verwoede strijd plaats om de benoeming van haar favoriete nummers.
In '82 bracht zij een als vrij experimenteel ervaren album uit, The Dreaming. Of het volgende feit daar deel van uitmaakte... vast wel: op een drietal nummers speelde een notoire hardrocker bas. Bekend van Rainbow en Dio, overleden in 2016. Wie is deze beukert?
In '82 bracht zij een als vrij experimenteel ervaren album uit, The Dreaming. Of het volgende feit daar deel van uitmaakte... vast wel: op een drietal nummers speelde een notoire hardrocker bas. Bekend van Rainbow en Dio, overleden in 2016. Wie is deze beukert?
0
geplaatst: 14 april 2018, 15:10 uur
Oh lol dat heb ik laatst nog gelezen (vraag niet waarom), maar ben het vergeten. Doei.
1
geplaatst: 14 april 2018, 15:25 uur
Bassist van Rainbow, dat moet toch
Jimmy Bain
zijn (lijkt me).
Jimmy Bain
zijn (lijkt me).
0
zaaf
geplaatst: 14 april 2018, 15:27 uur
jordidj1 schreef:
Oh lol dat heb ik laatst nog gelezen (vraag niet waarom), maar ben het vergeten. Doei.
dag Jordi. Hacker heeft gelukkig nog geen AlzakovOh lol dat heb ik laatst nog gelezen (vraag niet waarom), maar ben het vergeten. Doei.
0
zaaf
geplaatst: 14 april 2018, 15:34 uur
Moet je deze proberen: Sat In Your Lap, Leave It Open en Get Out Of My House
0
geplaatst: 14 april 2018, 15:37 uur
zaaf schreef:
ik ga eerst naar Egypt doei
0
geplaatst: 14 april 2018, 19:03 uur
Welke 10 albums uit de bovenste 100 van de MuMe top 250 hebben de langste speelduur ( bonustracks tellen niet mee ) ?
1 artiest + titel per bericht a.u.b. !
De juiste vermeldingen krijgen (uiteraard) een LIKE.
1 artiest + titel per bericht a.u.b. !
De juiste vermeldingen krijgen (uiteraard) een LIKE.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.