MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz #2

zoeken in:
Muse - Showbiz dan?

edit: zal wel zonder top40 hit zijn geweest.

Gretz schreef:
(quote)

Nog op #241

Oeh, bijna eruit!

mauricedegier schreef:
Muse - Showbiz dan?

Geen Top 40-hits.

mauricedegier schreef:
Muse - Showbiz dan?

Muse had toen nog geen hitjes

RHCP - Stadium Arcadium?

Cascade everytime we touch

Linkin Park - Hybrid Theory
Linkin Park - Meteora

Jay z the blueprint

jordidj1 schreef:
Cascade everytime we touch

Eurotrance was toentertijd en nu nog steeds een ondergewaardeerd genre in MuMe-contreien

Gretz schreef:
(quote)

Ze had toch net zoveel hitjes in 2004? Misschien iets minder groot dan de knallers op het debuut, maar ze was toen nog onverminderd populair
Uiteraard! Desondanks was vooral gouwe ouwe Complicated echt da thing bij ons.

Lady GaGa the fame

Adele - 19?

Gwen Stefani the Sweet escape

123poetertjes schreef:
(quote)
Uiteraard! Desondanks was vooral gouwe ouwe Complicated echt da thing bij ons.

Zo, dan was je er vroeg bij! Toen was je 6 ofzo? Ik herinner me echt geen hits uit die tijd (dat ik zelf 6 was dan). Had ik trouwens al eens gezegd dat ik op mijn Nokia 3410 een Sk8er Boi-ringtone had? Nog zo'n monofone, of hoe heet dat, dat je alleen maar piepjes in een melodietje hoort.

jordidj1 schreef:
Lady GaGa the fame

Er is nog maar één 2008 album in de race en ik kan verklappen dat het geen zangeres is. Vanaf die tijd was de drempel om in de Top 250 te komen al aardig hoog. Vandaar dat we artiesten als Katy Perry, Lady Gaga en Taylor Swift er nooit hebben zien schitteren

Kings of Leon - Only by the night?

Arrie schreef:
(quote)

Zo, dan was je er vroeg bij! Toen was je 6 ofzo? Ik herinner me echt geen hits uit die tijd (dat ik zelf 6 was dan). Had ik trouwens al eens gezegd dat ik op mijn Nokia 3410 een Sk8er Boi-ringtone had? Nog zo'n monofone, of hoe heet dat, dat je alleen maar piepjes in een melodietje hoort.
Nee, een beetje ons opgepakte hitje. Tand des tijds enzo.

Whoa, Nelly! is nog niet genoemd toch? Maar als Folklore het al niet haalde....

Nickelback all the right reasons

123poetertjes schreef:
Woah, Nelly! is nog niet genoemd toch? Maar als Folklore het al niet haalde....

Nelly werd op MuMe pas écht populair met Loose...volgens mij was er rond 2006 ook de grootste toestroom van nieuwe users

Heeft Guus Meeuwis hem op een blauwe maandag nog gehaald? Wijzer of Hemel nr. 7?

123poetertjes schreef:
Heeft Guus Meeuwis hem op een blauwe maandag nog gehaald? Wijzer of Hemel nr. 7?

Volgens mij word je nu toch een stuk kouder. Albums uit die hoek kan ik me toch niet herinneren in de Top 250.

Tja, weet ik hoe het er destijds aan toe ging.

Ik heb laatst die lijst gelezen met albums die er uit vielen na die top10 update, vandaar ik zoveel weet

Nope... zelfs 21 kon het niet bolwerken. Uit een post van Chevy lees ik terug dat het slechts enkele puntjes scheelde in januari 2013.

50 cent the massacre

Ja ik snap dat het lastig is als je er net een paar jaar bij bent. Ik doe dit ook heel erg vanuit mijn herinnering, want ik was in die tijd al aardig actief op de site. Van de meeste albums weet ik ook nog wel dat ze erin stonden. Ik kan overigens ook echt niet herinneren dat Avril in de lijst stond, dat verrast me wel.

jordidj1 schreef:
50 cent the massacre

Alle 50 cents zijn intussen genoemd. Maar er ontbreken nog wel een paar hiphopalbums

Dr. Dre - 2001?

Misschien nog een Eminem? Encore was volgens mij nog niet genoemd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:44 uur

geplaatst: vandaag om 12:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.