Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz #2
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juli 2018, 00:37 uur
Muse - Showbiz dan?
edit: zal wel zonder top40 hit zijn geweest.
edit: zal wel zonder top40 hit zijn geweest.
0
geplaatst: 22 juli 2018, 00:38 uur
mauricedegier schreef:
Muse - Showbiz dan?
Muse - Showbiz dan?
Muse had toen nog geen hitjes
0
geplaatst: 22 juli 2018, 00:42 uur
jordidj1 schreef:
Cascade everytime we touch
Cascade everytime we touch
Eurotrance was toentertijd en nu nog steeds een ondergewaardeerd genre in MuMe-contreien
1
geplaatst: 22 juli 2018, 00:43 uur
Gretz schreef:
Ze had toch net zoveel hitjes in 2004? Misschien iets minder groot dan de knallers op het debuut, maar ze was toen nog onverminderd populair
Uiteraard! Desondanks was vooral gouwe ouwe Complicated echt da thing bij ons.(quote)
Ze had toch net zoveel hitjes in 2004? Misschien iets minder groot dan de knallers op het debuut, maar ze was toen nog onverminderd populair
0
geplaatst: 22 juli 2018, 00:46 uur
123poetertjes schreef:
(quote)
Uiteraard! Desondanks was vooral gouwe ouwe Complicated echt da thing bij ons. Zo, dan was je er vroeg bij! Toen was je 6 ofzo? Ik herinner me echt geen hits uit die tijd (dat ik zelf 6 was dan). Had ik trouwens al eens gezegd dat ik op mijn Nokia 3410 een Sk8er Boi-ringtone had? Nog zo'n monofone, of hoe heet dat, dat je alleen maar piepjes in een melodietje hoort.
0
geplaatst: 22 juli 2018, 00:46 uur
jordidj1 schreef:
Lady GaGa the fame
Lady GaGa the fame
Er is nog maar één 2008 album in de race en ik kan verklappen dat het geen zangeres is. Vanaf die tijd was de drempel om in de Top 250 te komen al aardig hoog. Vandaar dat we artiesten als Katy Perry, Lady Gaga en Taylor Swift er nooit hebben zien schitteren
0
geplaatst: 22 juli 2018, 00:47 uur
Arrie schreef:
Zo, dan was je er vroeg bij! Toen was je 6 ofzo? Ik herinner me echt geen hits uit die tijd (dat ik zelf 6 was dan). Had ik trouwens al eens gezegd dat ik op mijn Nokia 3410 een Sk8er Boi-ringtone had? Nog zo'n monofone, of hoe heet dat, dat je alleen maar piepjes in een melodietje hoort.
Nee, een beetje ons opgepakte hitje. Tand des tijds enzo.(quote)
Zo, dan was je er vroeg bij! Toen was je 6 ofzo? Ik herinner me echt geen hits uit die tijd (dat ik zelf 6 was dan). Had ik trouwens al eens gezegd dat ik op mijn Nokia 3410 een Sk8er Boi-ringtone had? Nog zo'n monofone, of hoe heet dat, dat je alleen maar piepjes in een melodietje hoort.
0
geplaatst: 22 juli 2018, 00:48 uur
Whoa, Nelly! is nog niet genoemd toch? Maar als Folklore het al niet haalde....
0
geplaatst: 22 juli 2018, 00:49 uur
123poetertjes schreef:
Woah, Nelly! is nog niet genoemd toch? Maar als Folklore het al niet haalde....
Woah, Nelly! is nog niet genoemd toch? Maar als Folklore het al niet haalde....
Nelly werd op MuMe pas écht populair met Loose...volgens mij was er rond 2006 ook de grootste toestroom van nieuwe users
0
Heeft Guus Meeuwis hem op een blauwe maandag nog gehaald? Wijzer of Hemel nr. 7?
0
123poetertjes schreef:
Heeft Guus Meeuwis hem op een blauwe maandag nog gehaald? Wijzer of Hemel nr. 7?
Volgens mij word je nu toch een stuk kouder. Albums uit die hoek kan ik me toch niet herinneren in de Top 250.
0
geplaatst: 22 juli 2018, 00:51 uur
Ik heb laatst die lijst gelezen met albums die er uit vielen na die top10 update, vandaar ik zoveel weet 

0
geplaatst: 22 juli 2018, 00:51 uur
123poetertjes schreef:
Adele - 19?
Adele - 19?
Nope... zelfs 21 kon het niet bolwerken. Uit een post van Chevy lees ik terug dat het slechts enkele puntjes scheelde in januari 2013.
0
geplaatst: 22 juli 2018, 00:53 uur
Ja ik snap dat het lastig is als je er net een paar jaar bij bent. Ik doe dit ook heel erg vanuit mijn herinnering, want ik was in die tijd al aardig actief op de site. Van de meeste albums weet ik ook nog wel dat ze erin stonden. Ik kan overigens ook echt niet herinneren dat Avril in de lijst stond, dat verrast me wel.
0
geplaatst: 22 juli 2018, 00:54 uur
jordidj1 schreef:
50 cent the massacre
50 cent the massacre
Alle 50 cents zijn intussen genoemd. Maar er ontbreken nog wel een paar hiphopalbums
1
geplaatst: 22 juli 2018, 00:56 uur
Misschien nog een Eminem?
Encore was volgens mij nog niet genoemd.
Encore was volgens mij nog niet genoemd.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.