MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz #2

zoeken in:

Hotel New York wellicht dan?

Under My Skin was inmiddels geraden, Geert.

Ik wilde net een screenshot van Anthony Hamilton maken (om een bonuspunt te claimen natuurlijk ) maar toen bleek er een antwoord vlak onder het album te staan. Beetje jammer, maar die zou ik toch niet zo snel geraden hebben.

3 Doors down

Geen vlaggen bij #5, #17, #25 en #42 wegens te makkelijk anders

Arrie schreef:
(quote)

Hotel New York wellicht dan?

Te weinig stemvee voor Anouk, net als haar mede-Hagenezen.

Feist - The Reminder?

123poetertjes schreef:
Feist - The Reminder?

We hebben het over albums met Top 40-hits, he?

Ik ben het ermee eens dat 1234 daar pakkend genoeg voor is, maar ik heb echt nog nooit Feist op de radio gehoord helaas...

U2 - All That You Can't Leave Behind
U2 - How to Dismantle an Atomic Bomb

We zoeken nog 7 bands, drie duo's en vijf eenlingen. 1 artiest die nog niet geraden is heeft maar liefst 2 albums in deze twijfelachtige erelijst (zijn volgens de meesten ook ver afgezonken qua niveau als je het vergelijkt met de hoogtijdagen van weleer...)

Edit: ik doelde uiteraard op U2, Arrie heeft ze al geraden

Gretz schreef:
1 artiest die nog niet geraden is heeft maar liefst 2 albums in deze twijfelachtige erelijst (zijn ook ver afgezonken qua niveau als je het vergelijkt met de hoogtijdagen...)

Klinkt alsof ik die net heb geraden

Bij Snow Patrol staat inmiddels een vlaggetje... Iemand de titel van die andere (met Run enzo)?

123poetertjes schreef:
Bij Snow Patrol staat inmiddels een vlaggetje... Iemand de titel van die andere (met Run enzo)?

Final Straw

123poetertjes schreef:

Ja dit moet de Schotse en de Noord-Ierse vlag zijn, maar dat gaat niet helemaal goed met de emoji's.

Staat Within Temptation er toevallig nog tussen met [weet ik hoe die albums heten]?

Nog te raden:

1. ?? 1999 - bekend van de MuMeLadder, 2 nummers van dit album staan in de lijst
3. ?? 2000 - band
9. ?? 2002 - band
10. ?? 2002 - hiphop
13. ?? 2002 - op #24 in de 2002-verkiezing van Album Top 10 per jaar en een grote favoriet van ArthurDZ
18. ?? 2003 - duo
20. ?? 2004 - hiphop
22. ?? 2004 - eenling
26. ?? 2004 - hiphop
27. ?? Within Temptation - 2004 (hoe heet het album?) [123poetertjes]
29. ?? 29. Jack Johnson - 2005 (hoe heet het album?)
31. ?? Racoon - 2005 (hoe heet het album?) [Arrie]
42. ?? Daft Punk - Alive 2007 (2007) [Salvadore]

Hun doorbraakalbum, Mother Earth, in ieder geval niet.

Oh nee he, weer de titel van zo'n vervolgalbum. Ja hoe heet die ook alweer...

Ik was het intussen ook allang vergeten, had daar geen punten mee kunnen scoren in een popquiz blijkt toch vaak dat je de titels van de hitjes stukken beter onthoudt dan de albumtitels

Dat wordt net zo'n ohja als Under My Skin en Fallen. Misschien schiet ie nog te binnen.

Gretz schreef:
Extra tip bij #29

(afbeelding)

Dit is degene die ik per ongeluk heb gezien en ik snap de hint niet eens.

Arrie schreef:
(quote)

Dit is degene die ik per ongeluk heb gezien en ik snap de hint niet eens.

Haha, als je niet weet waar de vlag op slaat kom je er inderdaad niet veel verder mee

Ik ken zat vlaggen (Sporcle ftw!) maar deze...

31. Racoon?

123poetertjes schreef:
Ik ken zat vlaggen (Sporcle ftw!) maar deze...

Het is de vlag van een bekende Amerikaanse staat

42 Daft Punk?

Ohja, Alive 2007.

Eigenlijk telt Alive 2007 niet, want van dat specifieke album zijn geen Top 40-hits gekomen.

Arrie schreef:
Eigenlijk telt Alive 2007 niet, want van dat specifieke album zijn geen Top 40-hits gekomen.

Klopt, daar kwam ik pas iets later achter. Zat in m'n hoofd dat Harder, Better, Faster, Stronger wel een klein hitje was geworden, maar blijkbaar alleen op MTV.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:22 uur

geplaatst: vandaag om 18:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.