Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2018 [Nominatietopic]
zoeken in:
6
geplaatst: 18 december 2017, 23:13 uur
Neil Young – Harvest Moon spotify:track:5l9c6bJmzvftumhz4TMPgk
Radiohead – Everything In Its Right Place spotify:track:5AiNZnMDCWwujIENPj9PV9
Tori Amos – Spark spotify:track:7bG5NDhlrDel1aNofKPNf6
Manic Street Preachers – Empty Souls spotify:track:697mVMtzHbgak4xPMRIaW6
Oxia – Domino spotify:track:7igUj8oa10VltA21oDtR9D
PJ Harvey – Down By The Water spotify:track:1JqInwYzD5BNmTUkn8KxS0
Nicolas Jaar – Mi Mujer spotify:track:4QHKR48C18rwlpSYW6rH7p
Radiohead – Everything In Its Right Place spotify:track:5AiNZnMDCWwujIENPj9PV9
Tori Amos – Spark spotify:track:7bG5NDhlrDel1aNofKPNf6
Manic Street Preachers – Empty Souls spotify:track:697mVMtzHbgak4xPMRIaW6
Oxia – Domino spotify:track:7igUj8oa10VltA21oDtR9D
PJ Harvey – Down By The Water spotify:track:1JqInwYzD5BNmTUkn8KxS0
Nicolas Jaar – Mi Mujer spotify:track:4QHKR48C18rwlpSYW6rH7p
4
geplaatst: 18 december 2017, 23:13 uur
Mijn tweede poging:
Alvvays - Next of Kin spotify:track:4vblt7CJo0ffAF5kB43CMb
Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen the Rain? spotify:track:2LawezPeJhN4AWuSB0GtAU
Het Goede Doel - Hou van Mij spotify:track:3l6jmI2cKA4SNmGrzf42UQ
Keane - This is the Last Time spotify:track:4l9gNfeexV0FJ7traSwtNf
Stereophonics - Local Boy in the Photograph spotify:track:71QHK24ux9WExFkbUzC4Lk
The Bluetones - Slight Return spotify:track:23mdNUoeYVLCA0Tqk3wDqK
The Clash - Train in Vain spotify:track:6ITuEsxEy2qPhqMowdDAeI
Alvvays - Next of Kin spotify:track:4vblt7CJo0ffAF5kB43CMb
Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen the Rain? spotify:track:2LawezPeJhN4AWuSB0GtAU
Het Goede Doel - Hou van Mij spotify:track:3l6jmI2cKA4SNmGrzf42UQ
Keane - This is the Last Time spotify:track:4l9gNfeexV0FJ7traSwtNf
Stereophonics - Local Boy in the Photograph spotify:track:71QHK24ux9WExFkbUzC4Lk
The Bluetones - Slight Return spotify:track:23mdNUoeYVLCA0Tqk3wDqK
The Clash - Train in Vain spotify:track:6ITuEsxEy2qPhqMowdDAeI
0
geplaatst: 18 december 2017, 23:14 uur
Onweerwolf schreef:
Iedereen voor YeahYeahYeah is te vroeg en gediskwalificeerd.
Iedereen voor YeahYeahYeah is te vroeg en gediskwalificeerd.
Onweerwolf schreef:
Kan een mod even de illegale posts van tbouwh, Marty McFly, AstroStart, Edgar18 & ArthurDZ uit dit topic slopen voor het goede overzicht?
Thnx!
Kan een mod even de illegale posts van tbouwh, Marty McFly, AstroStart, Edgar18 & ArthurDZ uit dit topic slopen voor het goede overzicht?
Thnx!
edit, laat ook maar
0
geplaatst: 18 december 2017, 23:15 uur
aERodynamIC schreef:
Hopelijk was het een ietwat te snelle kriegelige reactie waar ik de pineut van ben en stelt het verder niks voor
Nee sorry. Ik vond jouw beide berichtjes erg zeurderig overkomen en die van andere mensen niet vandaar dat ik op jou reageerde. Hopelijk was het een ietwat te snelle kriegelige reactie waar ik de pineut van ben en stelt het verder niks voor
No hard feelings verder. Aan je reactie te zien ben je erg gekrenkt. Excuses daarvoor
.
2
geplaatst: 18 december 2017, 23:17 uur
cosmic kid schreef:
The Beatles - Norwegian Wood (This Bird Has Flown) spotify:track:4DE42oDol0KHxympBsaiYu
Chromatics - Shadow spotify:track:0HoKfFgT9BeJGFk9vTgHzs
James Holden & The Animal Spirits - Each Moment Like the First spotify:track:6wCzw5IqESBnDNCA3dNjky
Britney Spears - Toxic spotify:track:6I9VzXrHxO9rA9A5euc8Ak
Kan me voorstellen dat het zuur is maar Arcade Fire, Spinvis en The War On Drugs mogen vervangen worden.
The Beatles - Norwegian Wood (This Bird Has Flown) spotify:track:4DE42oDol0KHxympBsaiYu
Chromatics - Shadow spotify:track:0HoKfFgT9BeJGFk9vTgHzs
James Holden & The Animal Spirits - Each Moment Like the First spotify:track:6wCzw5IqESBnDNCA3dNjky
Britney Spears - Toxic spotify:track:6I9VzXrHxO9rA9A5euc8Ak
Kan me voorstellen dat het zuur is maar Arcade Fire, Spinvis en The War On Drugs mogen vervangen worden.
Doe dan maar:
Prince and the Revolution - Let's Go Crazy spotify:track:5dNycZ5wpyN5RIpwaXIXG6
Townes van Zandt - Pancho & Lefty spotify:track:1Yl60WULcZHw0OYWJI2SEH
Spinvis - Stefan en Lisette spotify:track:0ynRY5oJhgUaQb3IRxCeyW
Ik zat te denken aan artiesten als Sam Dees, Piero Ciampi en William Onyeabar maar aangezien ik al precies kan voorspellen hoe hun ladderavontuur gaat verlopen kies ik maar voor bovenstaande drie.
0
geplaatst: 18 december 2017, 23:18 uur
Edgar18 schreef:
Spinvis, ik verzin wel iets anders.
Spinvis, ik verzin wel iets anders.
Kun jij niet gewoon Stefan en Lisette doen dan? Dat is immers het beste nummer op het album

Haha edit: ik zie hem nu net bij je 3 extra nominaties taan
0
geplaatst: 18 december 2017, 23:24 uur
Edgar18 schreef:
Ik zat te denken aan William Onyeabar maar aangezien ik al precies kan voorspellen hoe hun ladderavontuur gaat verlopen ga ik maar voor bovenstaande drie.
http://www.zegmaaryes.nl/images/smilies/1270000679.gifIk zat te denken aan William Onyeabar maar aangezien ik al precies kan voorspellen hoe hun ladderavontuur gaat verlopen ga ik maar voor bovenstaande drie.
Onyeabar samen met Holden, Shadow en Toxic, en je had ook bij de eervolle vermeldingen gestaan

1
geplaatst: 18 december 2017, 23:24 uur
Edgar18 schreef:
Ik zat te denken aan artiesten als Sam Dees, Piero Ciampi en William Onyeabar maar aangezien ik al precies kan voorspellen hoe hun ladderavontuur gaat verlopen ga ik maar voor bovenstaande drie.
Juist when the going is bad moet je achter Onyeabor gaan staan en hem gewoon nomineren. Nu knock je 'm down, down, down...Ik zat te denken aan artiesten als Sam Dees, Piero Ciampi en William Onyeabar maar aangezien ik al precies kan voorspellen hoe hun ladderavontuur gaat verlopen ga ik maar voor bovenstaande drie.
0
geplaatst: 18 december 2017, 23:25 uur
Laat je ook vooral niet tegenhouden om Signed, Miss Heroin van Sam Dees te nomineren. 

6
geplaatst: 18 december 2017, 23:26 uur
David Sylvian - Orpheus spotify:track:40j613Gs5YD3FBgnvf2lls
R.E.M. - The Sidewinder Sleeps Tonite spotify:track:7u9VFAdcwGNMw3wqwzOJuO
Radiohead - The National Anthem spotify:track:01UstUPbzPgq2MNp6h0tVo
Ride - Twisterella spotify:track:5Aap5YVJvxkUSv0vf70GPh
Spinvis - Tienduizend Zwaluwen spotify:track:34GQuhH0JAFPYALgfmcnrE
The Cure - Sinking spotify:track:7GGXfgn7xbIs6xZV7qizmg
The Smiths - Some Girls Are Bigger Than Others spotify:track:2LdWffeCWnrDUbUDVZ9PCa
R.E.M. - The Sidewinder Sleeps Tonite spotify:track:7u9VFAdcwGNMw3wqwzOJuO
Radiohead - The National Anthem spotify:track:01UstUPbzPgq2MNp6h0tVo
Ride - Twisterella spotify:track:5Aap5YVJvxkUSv0vf70GPh
Spinvis - Tienduizend Zwaluwen spotify:track:34GQuhH0JAFPYALgfmcnrE
The Cure - Sinking spotify:track:7GGXfgn7xbIs6xZV7qizmg
The Smiths - Some Girls Are Bigger Than Others spotify:track:2LdWffeCWnrDUbUDVZ9PCa
0
geplaatst: 18 december 2017, 23:27 uur
123poetertjes schreef:
Mijn eerste jaar heb ik tien 'Onyeabors' genomineerd. Jij mag raden hoe het mijn tien 'enigszins obscure' nominaties is vergaan (quote)
Juist when the going is bad moet je achter Onyeabor gaan staan en hem gewoon nomineren.
. Op zich heb je gelijk hoor, gewoon nomineren wat je tof vind is leuk maar als je van tevoren weet dat het volslagen kansloos is kun je het net zo goed niet doen. Ik ben na dat debacle liedjes gaan nomineren die ik een redelijke kans toedichtte maar misschien dat ik dat komend jaar wel weer eens anders doe.
0
geplaatst: 18 december 2017, 23:29 uur
Met op tijd willen nomineren wat uiteindelijk verkeerd uitpakte bedoel je?

Edgar18 schreef:
Het songfestival is stom
Het songfestival is stom
Klopt, en daarom is het zo leuk.
en REVERE ook
.
. Wie?
0
geplaatst: 18 december 2017, 23:33 uur
Edgar18 schreef:
. Op zich heb je gelijk hoor, gewoon nomineren wat je tof vind is leuk maar als je van tevoren weet dat het volslagen kansloos is kun je het net zo goed niet doen. Ik ben na dat debacle liedjes gaan nomineren die ik een redelijke kans toedichtte maar misschien dat ik dat komend jaar wel weer eens anders doe.
(quote)
Mijn eerste jaar heb ik tien 'Onyeabors' genomineerd. Jij mag raden hoe het mijn tien 'enigszins obscure' nominaties is vergaan
. Op zich heb je gelijk hoor, gewoon nomineren wat je tof vind is leuk maar als je van tevoren weet dat het volslagen kansloos is kun je het net zo goed niet doen. Ik ben na dat debacle liedjes gaan nomineren die ik een redelijke kans toedichtte maar misschien dat ik dat komend jaar wel weer eens anders doe. Ja, ik ken dat intussen. Onderhand krijg ik ook een beetje spijt van alle moeite die ik heb gedaan voor m'n nominaties voor That's Soul. Als ik had geweten dat ze op een handvol allemaal volstrekte kansloos zouden zijn... (en die nummers zijn niet eens te obscuur, eerder te modern of te mainstream ?)
6
geplaatst: 18 december 2017, 23:35 uur
2Pac feat. Dr. Dre - California Love spotify:track:2eU63GLRBeMOszGRTCEE9E
BLACKstreet feat. Dr. Dre & Queen Pen - No Diggity spotify:track:0AvV49z4EPz5ocYN7eKGAK
Christina Aguilera feat. Redman - Dirrty! spotify:track:59ZTxQo8rBycIXPLUIKvE2
Common Sense - I Used to Love H.E.R. spotify:track:4TboAbE2pCUUB0fk6Q9rUU
George Michael - Cowboys and Angels spotify:track:5zBji6TIyTQHhwyhnKcGRG
Michael Jackson feat. Slash - Give in to Me spotify:track:1euDTbMNRPNfKd8zZz4zTT
Sugababes - Freak Like Me spotify:track:5VamJoXQR2u1jLgfBX3p92
Alhoewel ik wel meer Hip-Hop erin zou willen heb ik m'n kansen wel iets uitgebreid en ook nog naar andere genre's gekeken, met, naar mijn inzien, klassiekers die niet horen te ontbreken. Afgelopen jaar 0 nominatie's erin gekregen. Tot nu toe maar 2 (Al Green en Nina Simone). Verras me MuMe met wat 'spannendere' keuze's dit jaar.
EDIT: Kom er trouwens achter dat dit jaar mijn nominatie van The Roots nog is doorgekomen. Dat geeft iig vertrouwen voor het komende jaar.
BLACKstreet feat. Dr. Dre & Queen Pen - No Diggity spotify:track:0AvV49z4EPz5ocYN7eKGAK
Christina Aguilera feat. Redman - Dirrty! spotify:track:59ZTxQo8rBycIXPLUIKvE2
Common Sense - I Used to Love H.E.R. spotify:track:4TboAbE2pCUUB0fk6Q9rUU
George Michael - Cowboys and Angels spotify:track:5zBji6TIyTQHhwyhnKcGRG
Michael Jackson feat. Slash - Give in to Me spotify:track:1euDTbMNRPNfKd8zZz4zTT
Sugababes - Freak Like Me spotify:track:5VamJoXQR2u1jLgfBX3p92
Alhoewel ik wel meer Hip-Hop erin zou willen heb ik m'n kansen wel iets uitgebreid en ook nog naar andere genre's gekeken, met, naar mijn inzien, klassiekers die niet horen te ontbreken. Afgelopen jaar 0 nominatie's erin gekregen. Tot nu toe maar 2 (Al Green en Nina Simone). Verras me MuMe met wat 'spannendere' keuze's dit jaar.

EDIT: Kom er trouwens achter dat dit jaar mijn nominatie van The Roots nog is doorgekomen. Dat geeft iig vertrouwen voor het komende jaar.

0
geplaatst: 18 december 2017, 23:36 uur
Teunnis schreef:
Onyeabar samen met Holden, Shadow en Toxic, en je had ook bij de eervolle vermeldingen gestaan
(quote)
(afbeelding)Onyeabar samen met Holden, Shadow en Toxic, en je had ook bij de eervolle vermeldingen gestaan
Over Britney gesproken, zou iemand Everytime nog willen nomineren? catdog heb jij nog ruimte?
Desnoods trommelen we via MoMe de gehele Nederlandse fanclub van Spring Breakers op om het nummer niet roemloos ten onder te laten gaan.
Edit: net te laat dus
Dan maar even wachten op die 8e nominatie.Edit 2: catdog je hebt er pas 6 en mag er nog eentje bij!
0
geplaatst: 18 december 2017, 23:38 uur
Tsja, de afgelopen twee jaar hebben er 2 van mijn 12 nominaties het gered. Ik heb nu ook wel enigszins bewust alt-J erbij gedaan (wat ik overigens ook een prachtig nummer vind hoor), zodat er tenminste nog één nummer de lijst gaat halen.
0
geplaatst: 18 december 2017, 23:38 uur
Gretz schreef:
Over Britney gesproken, zou iemand Everytime nog willen nomineren? catdog heb jij nog ruimte?
Desnoods trommelen we via MoMe de gehele Nederlandse fanclub van Spring Breakers op om het nummer niet roemloos ten onder te laten gaan.
Dan maar even wachten op die 8e nominatie.
Edit 2: catdog je hebt er pas 6 en mag er nog eentje bij!
(quote)
Dan maar even wachten op die 8e nominatie.Edit 2: catdog je hebt er pas 6 en mag er nog eentje bij!
Ah shit, heb er nu net Common Sense voor in de plaats gegooid. Toch maar iets meer Hip-Hop proberen

0
geplaatst: 18 december 2017, 23:39 uur
Arrie schreef:
Ik heb nu ook wel enigszins bewust alt-J erbij gedaan (wat ik overigens ook een prachtig nummer vind hoor), zodat er tenminste nog één nummer de lijst gaat halen.
Ik heb nu ook wel enigszins bewust alt-J erbij gedaan (wat ik overigens ook een prachtig nummer vind hoor), zodat er tenminste nog één nummer de lijst gaat halen.
Toffe nominatie! Al blijf ik het wel stom vinden dat Ellie Rowsell niet op het nummer gecredit is.
1
geplaatst: 18 december 2017, 23:41 uur
catdog schreef:
Ah shit, heb er nu net Common Sense voor in de plaats gegooid. Toch maar iets meer Hip-Hop proberen
(quote)

0
geplaatst: 18 december 2017, 23:42 uur
Gretz schreef:
Toffe nominatie! Al blijf ik het wel stom vinden dat Ellie Rowsell niet op het nummer gecredit is.
(quote)
Ik was eigenlijk verbaasd dat nog niemand hem had genoemd. Ik dacht: die wordt meteen weggekaapt in de eerste lijstjes.
1
geplaatst: 18 december 2017, 23:42 uur
catdog schreef:
(quote)
Oh wee als je Common toch vervangt door Britney.
0
geplaatst: 18 december 2017, 23:44 uur
Heeft die van Common in de beginjaren niet in de lijst gestaan? Mij staat zoiets bij.
0
geplaatst: 18 december 2017, 23:44 uur
Ben trouwens benieuwd wat mijn nominatie van Michael Jackson zal gaan doen. Er moet sowieso meer van Michael in de lijst, dat is wel zeker. Maar mijn nominatie uit 2016 (Stranger In Moscow) deed helemaal niks, terwijl dat toch wel één van zijn besten is. De keuze was dus dit jaar: gaan voor de obvious choice (Thriller), het iets spannender maken (They Don't Care About Us) of meer gitaren erbij gooien. MuMe kennende was 'Give in To Me' hopelijk de juiste keuze 

0
geplaatst: 18 december 2017, 23:46 uur
Van de vier Jacksons die je noemt vind ik Give In To Me de minste eigenlijk...
* denotes required fields.