Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2018]
zoeken in:
0
geplaatst: 23 december 2018, 21:22 uur
Het is gedaan.
Jammer van the War on Drugs, voor mij een van de mindere finalisten. Maar het was een prachtige finale!
Jammer van the War on Drugs, voor mij een van de mindere finalisten. Maar het was een prachtige finale!
0
Onweerwolf
corn1holio!, gered door de verlengde deadline, gaat de beslissing geven. En wil je precies weten wanneer dat is dan moet je goed naar Ard luisteren zometeen. 

0
Dit is beslist ja, die 7 punten voorsprong gaan ze niet meer uit handen geven #onmogelijk
4
Komaan Red Eyes! Winnen van een mindere Arcade Fire en en een redelijke Cave zou niet meer dan terecht zijn.
0
geplaatst: 23 december 2018, 21:23 uur
Die gozer heeft Lost in the Dream gewoon op 3 in zijn top 10, hoe baas ben je dan
0
geplaatst: 23 december 2018, 21:24 uur
Oke het gaat Red Eyes worden. #Kijkt naar lijst van Corn.
Sprawl II en Jubilee Street hebben wel mooi tegenstand geboden.
Sprawl II en Jubilee Street hebben wel mooi tegenstand geboden.
3
deze ontknoping... heeft Onweerwolf een 'hou de spanning er in'-macro in z'n Excelbestand gebouwd??
0
Onweerwolf schreef:
corn1holio!, gered door de verlengde deadline, gaat de beslissing geven. En wil je precies weten wanneer dat is dan moet je goed naar Ard luisteren zometeen.
Je gaat het toch niet uitstellen tot 12 uur als Ard de laatste nummers instart, he? Dat kun je ons niet aandoen.corn1holio!, gered door de verlengde deadline, gaat de beslissing geven. En wil je precies weten wanneer dat is dan moet je goed naar Ard luisteren zometeen.
0
stoepkrijt schreef:
(quote)
Je gaat het toch niet uitstellen tot 12 uur als Ard de laatste nummers instart, he? Dat kun je ons niet aandoen. Dat lijkt me prachtig
0
Onweerwolf
geplaatst: 23 december 2018, 21:25 uur
stoepkrijt schreef:
(quote)
Je gaat het toch niet uitstellen tot 12 uur als Ard de laatste nummers instart, he? Dat kun je ons niet aandoen. Nee hoor.

0
geplaatst: 23 december 2018, 21:25 uur
Ik zei gisteren al dat t Red Eyes ging worden, maar hoop op Jubilee Street.
0
geplaatst: 23 december 2018, 21:27 uur
Jammer, TWOD is niet mijn favoriet 
Als Song for Zula zijn stijging van dit jaar door zet wint die komend jaar
En #teamcollapse

Als Song for Zula zijn stijging van dit jaar door zet wint die komend jaar

En #teamcollapse
0
geplaatst: 23 december 2018, 21:27 uur
Ik heb Red Eyes nog even aangezet, maar vind het maar een saai nummer eigenlijk. Ze hebben toch veel betere?
* denotes required fields.