Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2018]
zoeken in:
0
geplaatst: 13 november 2018, 22:17 uur
Word het ook dit jaar weer in de allerlaatste seconde uit de finale gewipt? Dat zou dan voor het derde jaar ‘in successie’ zijn.
0
geplaatst: 13 november 2018, 22:21 uur
Courtney was lichtelijk geniaal afgelopen weekend op Sonic City. Ze verdient nu eindelijk eens succes, moest al zo vaak net voor de finale afvallen. En een beetje variatie en wat meer vrouwen in de finale is ook nooit verkeerd.
0
geplaatst: 13 november 2018, 22:22 uur
Het zou heel mooi zijn als we haar nu eens niet met lege handen naar huis zouden sturen.
0
geplaatst: 13 november 2018, 22:26 uur
Titmeister schreef:
... en besef dat Eefje de Visser niet meer is dan een quasi-muzikaal-verantwoord alternatief voor mensen die Bløf stiekem toch best goed vinden. Halve finale
Zeg kwajongen houd je eens een beetje in. Daar ga ik niet stiekum over doen ... en besef dat Eefje de Visser niet meer is dan een quasi-muzikaal-verantwoord alternatief voor mensen die Bløf stiekem toch best goed vinden. Halve finale

0
geplaatst: 13 november 2018, 22:29 uur
Ja zo’n deadline zonder deadline is wel echt heel knullig. Zeker als dan ook nog eens songs finales gaan mislopen en zo.
1
geplaatst: 13 november 2018, 22:32 uur
Depreston stond bij de deadline nog 4e, dus zoveel reden om te klagen is er ook weer niet. 

0
geplaatst: 13 november 2018, 22:39 uur
Poeha schreef:
(quote)
Het is nu eenmaal zo bepaald, maar persoonlijk vind ik dat alle ladders even lang moeten duren. Dan maar een dagje rust. Ik vind dat ook wel vreemd. Waarom meer tijd voor deze ladder? Waar is de deadline dan voor? Kleine moeite om nog wat mensen op te trommelen omdat de stand je niet bevalt of zo.
In andere ladders was er ook minder tijd.
Maar goed. Het is inderdaad zo bepaald. Vreemd vind ik het wel.
1
geplaatst: 13 november 2018, 22:43 uur
Ach waar maakt iedereen zich toch weer druk om. Spinvis of Courtney is lood om oud ijzer. Beide ruk
2
geplaatst: 13 november 2018, 22:44 uur
Johnny Marr schreef:
Ik snap al dat geklaag eigenlijk echt totaal niet. Ik vind alle nummers kapot geniaal. Houden jullie eigenlijk wel van muziek?
Ik snap al dat geklaag eigenlijk echt totaal niet. Ik vind alle nummers kapot geniaal. Houden jullie eigenlijk wel van muziek?
0
geplaatst: 13 november 2018, 22:54 uur
Mijn maat Freek is geloof ik tweede vice-voorzitter van de officiële Eefje-fanclub

En ik beloof je Heiko dat ik geen serieuze poging meer zal doen om je te overtuigen van de genialiteit van Eefjes klassiekers
, maar je zou haar in de nieuwe setting zeker nog eens live moeten zien (of was je er al bij op Lowlands dit jaar?). Ik ken meer mensen die pas om waren nadat ze een concert van haar hebben bijgewoond. Een vrijwel compleet andere belevenis dan op plaat 
0
geplaatst: 13 november 2018, 22:55 uur
Gretz schreef:
En ik beloof je Heiko dat ik geen serieuze poging meer zal doen om je te overtuigen van de genialiteit van Eefjes platen, maar je zou haar in de nieuwe setting zeker nog eens live moeten zien. Ik ken meer mensen die pas om waren nadat ze een concert van haar hebben bijgewoond. Een vrijwel compleet andere belevenis
jordidj1 viel in elk geval als een blok voor Eefje tijdens ADE, toch Jordi?En ik beloof je Heiko dat ik geen serieuze poging meer zal doen om je te overtuigen van de genialiteit van Eefjes platen, maar je zou haar in de nieuwe setting zeker nog eens live moeten zien. Ik ken meer mensen die pas om waren nadat ze een concert van haar hebben bijgewoond. Een vrijwel compleet andere belevenis
0
geplaatst: 13 november 2018, 22:55 uur
Haha dát verklaart waarom ie opeens geen punten meer durft te geven aan haar nummers. Wie weet leest Eefje wel mee 

0
geplaatst: 13 november 2018, 23:03 uur
Ik zal het eens overwegen, mocht ze eens in de buurt zijn. Ik ken iig wel iemand die ik heel blij maak als ik mee zou gaan naar een Eefje de Visser-optreden...
0
geplaatst: 13 november 2018, 23:08 uur
Gretz schreef:
Haha dát verklaart waarom ie opeens geen punten meer durft te geven aan haar nummers. Wie weet leest Eefje wel mee
Of erger; Slowgaze
1
geplaatst: 13 november 2018, 23:29 uur
123poetertjes schreef:
(quote)
jordidj1 viel in elk geval als een blok voor Eefje tijdens ADE, toch Jordi? Letterlijk ja, snap wel dat Jordi haar niet uit kan staan nu.

1
geplaatst: 14 november 2018, 00:31 uur
123poetertjes schreef:
(quote)
jordidj1 viel in elk geval als een blok voor Eefje tijdens ADE, toch Jordi? Prachtige belevenis, mijn eerste Eefje-concert! Na 10 minuten werd ik al onwel, no joke.

3
geplaatst: 14 november 2018, 00:55 uur
Ik dien een klacht in. Kanye West staat niet in de finale en dat moet wel. Kunnen we hem alstublieft inwisselen voor The Suburbs?
Met vriendelijke groet,
jordidj1
PS: waarom haalt Kendrick de top 50 van de ladder en is in deze hoge regionen nergens te bekennen?
Met vriendelijke groet,
jordidj1
PS: waarom haalt Kendrick de top 50 van de ladder en is in deze hoge regionen nergens te bekennen?
1
Onweerwolf
geplaatst: 14 november 2018, 02:00 uur
De gemoederen zijn weer verhit. Helaas kom ik zojuist iets meer dan lichtelijk aangeschoten thuis van een geniaal optreden en staan er over 5 en half uur 4 aannemersbedrijven voor mijn deur om mijn keuken te slopen en opnieuw in te bouwen dus het affluiten gaat nog even op zich laten wachten.

Hate or roll.. up to you.

0
johannesA
geplaatst: 14 november 2018, 08:14 uur
Puntenverdeling: 5-3-2 (dit laten staan!)
Ronde 6 - Ladder 8:
124 Beach House - Myth
112 Grimes - REALiTi (Demo)
114 Spinvis - Oostende 2
111 Courtney Barnett - Depreston 3
87 Kanye West Feat. Pusha T - Runaway
92 The National - England 5
Deadline: dinsdag 13 november, 19:30 uur
Ronde 6 - Ladder 8:
124 Beach House - Myth
112 Grimes - REALiTi (Demo)
114 Spinvis - Oostende 2
111 Courtney Barnett - Depreston 3
87 Kanye West Feat. Pusha T - Runaway
92 The National - England 5
Deadline: dinsdag 13 november, 19:30 uur
0
geplaatst: 14 november 2018, 08:49 uur
Onweerwolf schreef:
De gemoederen zijn weer verhit. Helaas kom ik zojuist iets meer dan lichtelijk aangeschoten thuis van een geniaal optreden en staan er over 5 en half uur 4 aannemersbedrijven voor mijn deur om mijn keuken te slopen en opnieuw in te bouwen dus het affluiten gaat nog even op zich laten wachten.

Het maakt me niet zo veel uit of deze ladder nu nog even blijft staan of niet (nu ja, hangt ook af van wie nog stemt voor welke nummers De gemoederen zijn weer verhit. Helaas kom ik zojuist iets meer dan lichtelijk aangeschoten thuis van een geniaal optreden en staan er over 5 en half uur 4 aannemersbedrijven voor mijn deur om mijn keuken te slopen en opnieuw in te bouwen dus het affluiten gaat nog even op zich laten wachten.

), dus puur uit nieuwsgierigheid: ik snap dat je geen tijd hebt om de volgende ronde al te loten, maar wat houd je tegen om gewoon een berichtje 'stemming gesloten' te plaatsen?
0
geplaatst: 14 november 2018, 08:54 uur
Hij geeft van te voren al aan dat deze ladder een dag langer blijft open staan, dan is het ook wel wat vreemd om dan om 2 uur in de nacht de ladder ineens te sluiten lijkt me
0
geplaatst: 14 november 2018, 09:00 uur
Nee deze lukraak een dag langer open laten staan dan alle andere ladders is niet vreemd 

8
geplaatst: 14 november 2018, 09:07 uur
Tja soms lopen dingen wel eens zo blijkbaar...
Onweerwolf doet jaar in jaar uit op geheel vrijwillige basis dit spel organiseren en presenteren waar heel veel tijd in gaat zitten en dan loopt het een keer niet zoals een gedeelte van het deelnemersveld het verwacht en dan is er een lichte vorm van paniek
Onweerwolf doet jaar in jaar uit op geheel vrijwillige basis dit spel organiseren en presenteren waar heel veel tijd in gaat zitten en dan loopt het een keer niet zoals een gedeelte van het deelnemersveld het verwacht en dan is er een lichte vorm van paniek
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 14 november 2018, 09:08 uur
vigil schreef:

0
geplaatst: 14 november 2018, 09:10 uur
Geen paniek maar eerder verontwaardiging.
Juist omdat je dit spel serieus neemt lijkt het me een zeer kleine moeite om gewoon de deadline, die er nota bene onder staat, aan te houden.
Maar goed, als het geen invloed heeft op de finale zal het mij ook een zorg zijn verder.
Juist omdat je dit spel serieus neemt lijkt het me een zeer kleine moeite om gewoon de deadline, die er nota bene onder staat, aan te houden.
Maar goed, als het geen invloed heeft op de finale zal het mij ook een zorg zijn verder.
0
geplaatst: 14 november 2018, 09:34 uur
Ik zie er allemaal niet zo’n probleem in, moet ik zeggen.
Maar als dit ten koste gaat van Grimes... ?
Maar als dit ten koste gaat van Grimes... ?
2
geplaatst: 14 november 2018, 09:35 uur
Ik zou sowieso de harde deadline standaard op 1930 houden, ben je van het gelazer af. De laatste ladder een halve of hele dag langer is natuurlijk van de zotte en niet eerlijk ten opzichte van de andere ladders.
* denotes required fields.