menu

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2018

zoeken in:
avatar van aERodynamIC
Vanaf 20.00 uur kunnen we weer aan de slag met nieuwe 2018 nummers.

Nog even de 'spelregels':

Elke dag om 20.00 uur plaatst iemand een nummer dat de komende 24 uur beoordeeld wordt op een schaal van 1 tot 10 (eventueel met toelichting). Degene die het volgende nummer plaatst, update ook het overzicht en berekent dus het stemgemiddelde van het vorige nummer.

Stemmen op een nummer mag na 20.00 uur door blijven gaan tot het moment er een nieuw nummer geplaatst wordt.

Heb je in de betreffende maand al eens een nummer geplaatst dan mag je vanaf 20.05 uur posten.

Aan het eind van elke maand wordt de top 10 opgemaakt en wordt aan een nieuw overzicht begonnen.

Aan het begin van het jaar is het logisch dat er nog nummers uit 2017 worden geplaatst. Probeer deze toch zo recent mogelijk te houden of plaats nummers van albums die in 2018 verschijnen.

Op naar ontdekkingen van nieuwe en oude bekenden!

avatar van aERodynamIC
01-01: Clean Pete - Afblijven (aERodynamIC)


Zullen we het jaar openen met een Nederlandstalig nummer? Clean Pete brengt in februari hun nieuwe album uit.



avatar van Gretz
Het debuut vond ik nog erg fris, maar dit nummer doet het niet echt voor mij.

5.8

avatar van aERodynamIC
Ik vind het juist wel grappig en leuk. Het debuut ben ik eigenlijk al weer vergeten.

7,8

Misterfool
5.5

avatar van Jazper
De muziek klinkt bij vlagen best fris. Maar van de tekst en zang krijg ik jeuk. Helaas.

4

avatar van herman
Leuk nummer wel.

7

avatar van LucM
Klinkt vlot en fris, blijft alleszins hangen.

7

avatar van aERodynamIC
Ja, wat is het nou? Fris? Niet fris?


avatar van bonothecat
6 beetje fris

Ontstijgt het niveau goedbedoelend amateurgaragebandje zeker niet:

4


avatar van Vince vega
6je

01-01: Clean Pete - Afblijven (aERodynamIC / 11 / 6,01)
02-01: HAERTS - The Way (Vince Vega / / )

Als er weer niemand is dan de nieuwe van HAERTS maar even doen?




En voor bij wie spotify niet werkt zou je het ook hier kunnen proberen!

avatar van Jazper
Ik heb geen spotify op deze compu. Kan maar een klein stukje luisteren. Vince vega, wat denk je? Is het iets voor me?

avatar van Gretz
8

Jazper kan zich de moeite besparen, als ie hoger dan een 5 voor deze Haerts zou geven zou ik zeer verbaasd zijn

avatar van Vince vega
Jazper schreef:
Ik heb geen spotify op deze compu. Kan maar een klein stukje luisteren. Vince vega, wat denk je? Is het iets voor me?


Ik adviseer je deze te laten lopen Jaz; binnenkort weer eentje voor in jouw straatje haha

avatar van Vince vega
Ik doe een 8,7

HAERTS in dit soort songs vind ik onweerstaanbaar, de ballads daarentegen kunnen mij altijd minder bekoren.

avatar van aERodynamIC
HAERTS is altijd leuk

7,5

avatar van herman
Zo goed als Wings zal het wel nooit meer worden, maar deze is wel weer een stuk leuker dan de laatste paar singles.

7,5





avatar van aERodynamIC
01-01: Clean Pete - Afblijven (aERodynamIC / 11 / 6,01)
02-01: HAERTS - The Way (Vince Vega / 8 / 7,18 )
03-01: Seun Kuti & Egypt 80 (feat. Carlos Santana) - Black Times (aERodynamIC)



avatar van aERodynamIC
Hij doet z'n best om op z'n vader te lijken. Ach, hij doet het niet zo onverdienstelijk.

7,8


avatar van herman
Inderdaad niets nieuws onder de zon, maar ik vind het toch wel weer erg lekker.

8


Gast
geplaatst: vandaag om 12:53 uur

geplaatst: vandaag om 12:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.