MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz #3

zoeken in:
Villagers

Parquet Courts

Kendrick Lamar wellicht

zaaf
Titmeister schreef:
Kendrick Lamar wellicht
nee die stond er dit jaar niet in

zaaf schreef:
(quote)
nee die stond er dit jaar niet in

Oeps, over dat criterium gelezen...

Swans ?

zaaf
Neen.

Riverside?

Kurt Vile

En dan Courtney Barnett waarschijnlijk ook wel

zaaf
Neen. Courtney Barnett ook niet.
De resterende 4 artiesten stonden erin:

2014, 2016, 2018
idem
2014, 2015, 2018
2015, 2017, 2018

Father John Misty?

Gazpacho wellicht

Car Seat Headrest

Damien Jurado

The Pineapple Thief wellicht

Deafheaven is ook wel zo'n MuMe lieveling

Kun je op EP's stemmen? Dan wellicht Kamasi Washington

Ray LaMontagne

zaaf
Steven Wilson - Home Invasion (2018) / Steven Wilson - To the Bone (2017) / Steven Wilson - 4 ½ (2016) / Steven Wilson - Hand. Cannot. Erase. (2015) Hacker
Beach House - 7 (2018) / Beach House - Depression Cherry (2015) / Beach House - Thank Your Lucky Stars (2015) Titmeister
Parquet Courts - Wide Awake! (2018) / Parquet Courts - Human Performance (2016) / Parquet Courts - Sunbathing Animal (2014) Titmeister
Father John Misty - God’s Favorite Customer (2018) / Father John Misty - Pure Comedy (2017) / Father John Misty - I Love You, Honeybear (2015) Titmeister
Gazpacho - Soyuz (2018) / Gazpacho - Molok (2015) / Gazpacho - Demon (2014) Titmeister
Damien Jurado - The Horizon Just Laughed (2018) / Damien Jurado - Visions of Us on the Land (2016) /) Damien Jurado - Brothers and Sisters of the Eternal Son (2014) edgar18
The Pineapple Thief - Dissolution (2018) / The Pineapple Thief - Your Wilderness (2016) / The Pineapple Thief - Magnolia (2014) edgar18

We zijn rond - Titmeister!

Ok, even een korte dan. Wie van de 5 hoort hier niet thuis?

ABBA
David Bowie
Kayak
Sex Pistols
Within Temptation

Omdat ie me niet heel moeilijk lijkt, wil ik het precieze antwoord hebben

zaaf
Ice Queen, God Save The Queen, Dancing Queen, Ruthless Queen en Bowie zingt met Queen. Bowie dus (hoewel... Queen Bitch...)

zaaf schreef:
Ice Queen, God Save The Queen, Dancing Queen, Ruthless Queen en Bowie zingt met Queen. Bowie dus (hoewel... Queen Bitch...)

Je zit helemaal juist, ik mis alleen nog de toevoeging waarom bv. Queen Bitch niet in dit rijtje had gepast

zaaf
De andere Queens waren hits, Queen Bitch niet.

zaaf schreef:
De andere Queens waren hits, Queen Bitch niet.

Die van de Sex Pistols in NL ook niet. Denk in het licht van mijn vorige vraag

zaaf
De Queen in kwestie wordt bezongen?

Ja dat wel, maar dat is niet hetgeen dat ik zoek. Je was vrij warm met je hits, maar ik zoek een andere notering

Queen Bitch stond niet in de Top2000.

Kramer schreef:
Queen Bitch stond niet in de Top2000.

Klopt, nu nog het hele antwoord graag

zaaf
Bowie staat met Queen in de top2000, ABBA, Kayak, Within Temptation en de Sex Pistols met hun eigen Queens: Dancing, Ruthless, Ice en God Save The

Dank Kramer

Gast
geplaatst: vandaag om 20:33 uur

geplaatst: vandaag om 20:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.