MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hoesmeter 2019

zoeken in:
Mssr Renard
Deze is superleuk. Ik ben ook gelijk benieuwd naar de muziek

9

Mssr Renard schreef:
Voor de mensen die steevast een dikke onvoldoende uitdelen:

Ik ben dan wel benieuwd wat dan wel een mooie hoes is.
Post ook eens een hoes.

Hier ben ik ook benieuwd naar, maar dan niet alleen de mensen die onvoldoendes uitdelen. Ieder die wel frequent een cijfer uitdeelt, maar zelf weinig of geen album covers aangedragen heeft in 2019, bij deze daag ik jullie uit om deze december maand (een van je) favoriete covers van 2019 te posten! Ik ben heel benieuwd.

Fathead, Rufus, Arbeidsdeskundige, musicfriek, Dieter, Kramer, itchy, Justus18, bennerd, E40 en wie zich nog meer aangesproken voelt

(en onthoudt dat we vaak de 24 uur regel hanteren en dat er dagelijks na 20:00 een nieuwe cover aangedragen kan worden)

Ik zal kijken of ik er eens tussen kom. t/m 2018 postte ik zeer regelmatig hoezen (waarbij ik de regel hanteer dat ik niet stem op een hoes die ik zelf plaats), daarna schiet het er bij in of is telkens een ander mij voor.

Deze hoes vind ik wanstaltig: 2
Mijn gemiddelde cijfer van dit jaar tot nu toe is 4,81.

panjoe (moderator)
7,8

Deze gaat helemaal nergens over, maar ik moest wel glimlachen. Een nipte voldoende dan maar...

5,6

Ik heb het net even uitgerekend, en mijn gemiddelde cijfer is een prachtige 5,1. Prachtig in het midden dus! Ik heb hier inderdaad nog nooit een hoes geplaatst, dus ik neem de uitdaging met liefde aan!

Mssr Renard
Ik reageerde uit frustratie naar aanleiding van mijn hoes van Sean Foran & Stuart McCallum

Smaak is subjectief, heeft geen enkele zin om daar gefrustreerd over te zijn.

Ik heb nog nooit een hoes geplaatst hier, zal ik binnenkort eens doen, als ik tijd,skills en gelegenheid heb. Ik vind dat soort dingen ook vaak wel lastig, met dat knippen en plakken, plaatjr zoeken, gemiddelde uitrekenen, etc.

Oei, ik zie dat mijn gemiddelde een 4,5 is, ik dacht dat ik wel een voldoende zou scoren. Maar goed, dat dacht ik op school ook altijd.

En deze is eigenlijk ook lelijk .

Het pretendeert kunstzinnig te zijn, maar is in feite nietszeggend. Een machinaal object, random object ernaast. Mijn associatie: slechte progplaat, muziek die ik vaak te pretentieus vind, met een cover die ook te pretentieus is. Allemaal aannames, tuurlijk, maar dat is niet altijd erg, toch?

2

Een 4,37, dat is zuur

Ik heb dit jaar al wel twee keer een hoes geplaatst dus volgens mij mag ik dan vrijuit onvoldoendes blijven geven.

3

Dacht zeker te weten dat dit weer van die prog-kitsch was, maar volgens MuMe is het "neo-klassiek".

Kuba Kapsa - Supersonic Moth: 5,78 uit 13 stemmen

Top 10 van 2019:

1. Brandt Brauer Frick - Echo 7,50 (10)
2. Motorpsycho - The Crucible 7,23 (8)
3. Konduku - White Heron 7,09 (16)
4. Het Zesde Metaal - Skepsels 7,05 (13)
5. Sly & The Family Drone - Gentle Persuaders 6,98 (9)
6. Slow Meadow - Happy Occident 6,93 (14)
7. Radio Supernova - Tähtiin 6,92 (12)
8. VA - Outro Tempo II 6,90 (11)
9. Oren Ambarchi - Simian Angel 6,83 (15)
10. The Vampires - Pacifica 6,77 (13)

Flop 10 van 2019

1. Hot Chip - A Bath Full of Ecstasy 2,67 (15)
2. Wristmeetrazor - Misery Never Forgets 2,75 (14)
3. LYZZA - DEFIANCE 2,77 (19)
4. Black Dresses - Love and Affection for Stupid Little Bitches 3,07 (14)
5. Tropical Fuck Storm - Braindrops 3,14 (11)
6. In Mourning - Garden of Storms 3,30 (15)
7. AL-90 - Watersport567 3.38 (19)
8. The Bleeding - Morbid Prophecy 3,59 (18)
9. The Game - Born 2 Rap 3,67 (12)
10. Tool - Fear Inoculum 3,75 (12)

Jim James, Terry Abrams, Louisville Orchestra - The Order of Nature

https://www.musicmeter.nl/images/cover/769000/769231.jpg?cb=1571459304

panjoe (moderator)
8,5

Edit: Bij nader inzien toch iets minder indrukwekkend dan in eerste instantie. 7,8

5

Nog meer kitsch! Bonuspunten voor de typografie.

Kitsch heeft voor mij niet perse een negatieve connotatie.

6.5

Mssr Renard
Ik noem dit geen kitsch. Wel erg roze.
Ik ben gek op landschappen en ook intergalactische plaatjes, maar ik vind vooral nogal erg roze.
Toch heb ik er wel een 70's SF gevoel bij. Maar ik heb ze beter gezien.

7 (typografie is erg mooi ook)

Gast
geplaatst: vandaag om 02:01 uur

geplaatst: vandaag om 02:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.