MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / HoesMeter 2020

zoeken in:
Arbeidsdeskundige
10

Er werd toch om een mooie hoes gevraagd?

2,5

Arbeidsdeskundige
Wat mij betreft wordt er uitmuntend aan die oproep voldaan. Smaken verschillen Edgar18

Een mooie hoes.

7

Mssr Renard
3

4 afschuwelijk lettertype

Mssr Renard
musicfriek schreef:
4 afschuwelijk lettertype

Dat is al sinds het ontstaan van de band hun bandlogo. Maar wat wil je met doommetal.

panjoe (moderator)
5,8

Prinses Leia als melkmeisje

8

Arbeidsdeskundige durfde te vragen om een goede hoes en werd op zijn wenken bediend door Cervantes. De rest was wat minder overtuigd

Top 10:
1. Ujico* - 妖 (2020) 6,36 (17)
2. Shopping - All or Nothing 6,36 (11)
3. Christian Löffler - Lys 5,99 (11)
4. Envy - The Fallen Crimson 5,63 (15)
5. My Dying Bride - The Ghost of Orion 5,44 (14)
6. Algiers - There Is No Year 5,32 (12)
7. Grimes - Miss Anthropocene 4,27 (15)
8. Eefje de Visser - Bitterzoet 2,28 (17)

Mssr Renard
Mooi. Ken wederom de artiest niet. Wordt er wel benieuwd naar.

Artwork mooi, design mooi, mooi lettertype, en leuk dat de vogels buiten het frame fladderen. Leuk vosje ook.

Helemaal mijn smaak.

9

Ik vind het nogal truttig. En er staan veel te veel verschillende dieren op, waardoor de hoes overkomt als een samenraapsel zonder samenhang.

2

Ik zit op de wip bij deze cover. Ik vind het idee goed, maar de uitvoering wat minder. Had van mij net wat verfijnder uitgewerkt mogen worden.

6

Ps: Het MOETEN album-hoezen zijn, right? Ik had namelijk al enkele mooie single-hoezen gespot, maar die zijn gediskwalificeerd, toch?

esteban schreef:
Ps: Het MOETEN album-hoezen zijn, right? Ik had namelijk al enkele mooie single-hoezen gespot, maar die zijn gediskwalificeerd, toch?

Albums en EP's! laten we single hoezen er maar even buiten laten

Damn. Begrijpelijk, maar toch.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:28 uur

geplaatst: vandaag om 15:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.