menu

Muziek / Muziekgames / HoesMeter 2020

zoeken in:
avatar van Koenr
Ik niet, maar om zo'n werk nou letterlijk 1 op 1 als hoes over te nemen vind ik wel een beetje makkelijk. Ik zie verder ook niet echt overeenkomsten tussen het werk van Basquiat en de muziek van The Strokes.

6

avatar van Cellulord
Koenr schreef:
Ik niet, maar om zo'n werk nou letterlijk 1 op 1 als hoes over te nemen vind ik wel een beetje makkelijk. Ik zie verder ook niet echt overeenkomsten tussen het werk van Basquiat en de muziek van The Strokes.

6


Ik ken de Strokes enkel van naam, maar waarschijnlijk heb je gelijk. Het zo eerder passen bij een free-jazz plaat.


avatar van Edgar18
Te makkelijk...

4,0


avatar van spoon
esteban schreef:
De huidige #1 is ook een (heel zwaar bewerkte) bestaande foto van een zandhuis in Namibië. Dat stoort mij niet. Een platenhoes is wel vaker bestaande kunst, alleen weten we het niet altijd. De vraag is of het ook werkt als platenhoes. En dan zeg ik bij deze: Ja.



Ieder z'n eigen mening natuurlijk. Ik zie graag een goed en doordacht hoesontwerp en dat is naar mijn mening meer als enkel een mooi of sfeervol plaatje.

Op de hoes van Tame Impala staat ook een bandnaam. Qua kleurgebruik en thema zie je overeenkomsten met de uitgebrachte singels. Daarnaast vind ik een foto, hoe kunstig dan ook, toch meer algemeen. Deze hoes heeft van mij overigens ook geen topscore gekregen omdat ik hem ook niet heel origineel of mooi vind (beetje kitcherig zelfs wat wel weer bij de muziek past...)



Arbeidsdeskundige
8

avatar van Cellulord
The Strokes krijgen een duivelse uitslag 6.66(6666666666667) toegediend en komen binnen op 3.
Ze bannen CHRISTian Löffler uit de top 10.

Top 10:
1. Tame Impala - The Slow Rush 6,95 (19)
2. Bill Fay - Countless Branches 6,70 (14)
3. The Strokes - The New Abnormal 6.66 (18)
4. Pu: We Jazz Records 6,60 (18)
5. Ujico* - 妖 6,36 (17)
6. Shopping - All or Nothing 6,36 (11)
7. Major Kong - Off the Scale 6,34 (19)
8. Boldy James & The Alchemist - The Price of Tea in China 6,33 (18)
9. Rustin Man - Clockdust 6,28 (16)
10. Madlib - Bandana Beats 6.08 (18)

Flop 10
1. Eefje de Visser - Bitterzoet 2,28 (17)
2. María José Llergo - Sanación 3,10 (10)
3. DRAMA - Dance Without Me 3,50 (16)
4. Sewerslvt - Draining Love Story 4,21 (17)
5. Phase Fatale - Scanning Backwards 4,25 (14)
6. Grimes - Miss Anthropocene 4,27 (15)
7. Grift - Budet 4,54 (15)
8. Cale Parks - Boards 4,58 (17)
9. Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs - Viscerals 4.63 (16)
10. Deserta - Black aura My Sun 4,71 (16)

https://www.musicmeter.nl/images/cover/775000/775724.jpg?cb=1579929384
Tindersticks - See My Girls

avatar van esteban
Toch jammer van de witruimte. Anders had ik er meer voor over.

6

Arbeidsdeskundige
6,5

avatar van musicfriek
6

Volgens mij staan nrs 9 en 10 omgedraaid in top 10


avatar van Cellulord
musicfriek schreef:
6

Volgens mij staan nrs 9 en 10 omgedraaid in top 10



Goed dat er nog iemand meekijkt. Heb het even aangepast.



avatar van aerobag
Momenteel onze top 1 en flop 1 onder elkaar op de mainpage. Alhoewel ik de nr. 1 positie van Tame impala discutabel vind, is de flop 1 van Eefje meer dan terecht. Hoe vaker ik hem zie, hoe lelijker hij wordt.





avatar van panjoe
panjoe (moderator)
5





bennerd
5


Gast
geplaatst: vandaag om 11:02 uur

geplaatst: vandaag om 11:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.