Muziek / Muziekgames / Maak kennis met Metal anno 2020
zoeken in:
0
geplaatst: 6 april 2020, 09:42 uur
De top 10 na de maand maart
1 Fluisteraars - Vlek (Interlude / 8 / 8,10)
2 Ihsahn - Stridig (The_CrY / 10 / 7,93)
3 Sweven - Mycelia (Don Cappuccino / 11 / 7,90)
4 Frayle - Dead Inside (Interlude / 8/ 7,84)
5 Dark Fortress - Isa (Don Cappuccino: 9 / 7,74)
6 My Dying Bride - Your Broken Shore (Dieter / 14 / 7,60)
7 Leeched - Earth and Ash (Don Cappuccino / 8 / 7,60)
8 Ulcerate - Stare Into Death and Be Still (AOVV / 10 / 7,49)
9 Sluagh - III (aslan / 9 / 7,46)
10 Jordablod - The Beauty of Every Wound (Don Cappuccino / 9 / 7,43)
1 Fluisteraars - Vlek (Interlude / 8 / 8,10)
2 Ihsahn - Stridig (The_CrY / 10 / 7,93)
3 Sweven - Mycelia (Don Cappuccino / 11 / 7,90)
4 Frayle - Dead Inside (Interlude / 8/ 7,84)
5 Dark Fortress - Isa (Don Cappuccino: 9 / 7,74)
6 My Dying Bride - Your Broken Shore (Dieter / 14 / 7,60)
7 Leeched - Earth and Ash (Don Cappuccino / 8 / 7,60)
8 Ulcerate - Stare Into Death and Be Still (AOVV / 10 / 7,49)
9 Sluagh - III (aslan / 9 / 7,46)
10 Jordablod - The Beauty of Every Wound (Don Cappuccino / 9 / 7,43)
0
geplaatst: 8 april 2020, 09:47 uur
01/04: Marrowfields - Metamorphoses (AOVV / 8 / 7,85)
03/04: Mekong Delta- A Colony of Liar Men (gigage / 11 / 6,88)
06/04: Frost – The Way (Interlude / 10 / 7,48)
08/04: Black Curse - Enraptured by Decay (Don Cappuccino)
03/04: Mekong Delta- A Colony of Liar Men (gigage / 11 / 6,88)
06/04: Frost – The Way (Interlude / 10 / 7,48)
08/04: Black Curse - Enraptured by Decay (Don Cappuccino)
1
geplaatst: 8 april 2020, 14:21 uur
Ik wel. Heel erg veel zelfs. De gehele plaat draait hier de laatste paar dagen overuren. Wat een knaller.
9,5
9,5
0
geplaatst: 8 april 2020, 18:50 uur
9
Beestige plaat inderdaad! Heerlijk doorleefde en barbaarse zwartgeblakerde deathmetal (die soms bijna richting ''war metal'' gaat) met atmosferische doomy passages. Met leden van Blood Incantation, Spectral Voice, Khemmis en Primitive Man zijn de verwachtingen hoog, maar die worden zeker ingelost.
Beestige plaat inderdaad! Heerlijk doorleefde en barbaarse zwartgeblakerde deathmetal (die soms bijna richting ''war metal'' gaat) met atmosferische doomy passages. Met leden van Blood Incantation, Spectral Voice, Khemmis en Primitive Man zijn de verwachtingen hoog, maar die worden zeker ingelost.
0
geplaatst: 8 april 2020, 19:11 uur
Bij de term "war metal" moet ik onvrijwillig aan Sabaton denken.
7,5
7,5
0
geplaatst: 10 april 2020, 11:45 uur
01/04: Marrowfields - Metamorphoses (AOVV / 8 / 7,85)
03/04: Mekong Delta- A Colony of Liar Men (gigage / 11 / 6,88)
06/04: Frost – The Way (Interlude / 10 / 7,48)
08/04: Black Curse - Enraptured by Decay (Don Cappuccino / 11 / 7,55)
10/04: Vengeful Spectre - Wailing Wrath (AOVV)
03/04: Mekong Delta- A Colony of Liar Men (gigage / 11 / 6,88)
06/04: Frost – The Way (Interlude / 10 / 7,48)
08/04: Black Curse - Enraptured by Decay (Don Cappuccino / 11 / 7,55)
10/04: Vengeful Spectre - Wailing Wrath (AOVV)
0
geplaatst: 10 april 2020, 21:22 uur
Indrukwekkende ontdekking uit China, die black metal (en wat heeft die zanger een ijselijke kreet!) combineren met traditionele instrumentatie. De volle acht minuten beklemmend, begeesterend en beangstigend.
9
9
* denotes required fields.